For ett år siden..

Hadde akkurat startet på jobb igjen etter ferien...var vel egentlig ikke så mye i tankene at j skulle bli gravid...hadde slutta på pilla for 1 1/2 år sia og vi hadde innstillinga; d skjer når d skjer om d skjer å da jubler vi:-)

Var i bryllup og det endte som det måtte det. :p Satt på 3.pp, ved hjelp av fertilitetsmonitoren..

For akkurat et år siden, så hadde vi oss i et håp om det skulle treffe på eggløsningen. I morgen er det 1 år siden jeg hadde eggløsning der snuppa ble til ;) At det skulle klaffe på andre forsøk, var det ingen som kunne gjette :p

For ett år siden skulle jeg hadde jeg nettop hatt eksamen på hundeskolen! Feiret sammen med noen fra kurset med baileys og kaffe :(

Noen dager senere testet jeg positivt! Var ikke akkurat planlagt, men veldig velkommen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

For et år siden hadde jeg mensen og viste at nå skulle vi begynne å prøve igjen etter 2 mnd pause, pga 3 spontamaborter. Ny periode sto for tur, jeg viste det ville bli en tung last å dra men jeg var klar. utredning på kvinneklinikken ventet på meg så jeg så bare frem til det :)

Jupp....for ett år siden fikk jeg min siste mens før barn, og nuh er den tilbake igjen for å feire....jippi.....

Back
Topp