For et uvær!!!

Regner og blåser sykt mye!!
Oversvømmelser og flom...

Jeg fryktet for vinduene en stund, men nå har det roet seg ned litt heldigvis!!
Bra det da :)
Fikk høre av en nabo at katta mi hadde oppført seg skikkelig rart igår, akkurat som om hun klamret seg fast pga vinden :o Så litt mye vind for tiden

Tok det heilt av med regn her.... Passer jo fint når jeg skal legge meg.... Alltid vanskelig for å sove når regnet pøser ned.....

Synes det har blåst her siden søndagen jeg. Har noen lanterner i trærne jeg bare måtte ta inn, de flakset bortover veien her i morges :p

Her blåser det så mye at jeg venter på å få ett tre inn i stua. Hahaha

Ikke bra her, og jeg bor på østlandet .
Blåser helt syyyyykt mye, gjort deg de siste 3 dagene. Og nå pøsregner det, bråker sinnsykt med det regnet og vinden!
Heldigvis har det vært greier om morgen og dagen, værst ettermiddag og kveld

Møkkavær! Er redd planen min om å føde på Voss går i dass om dette her fortsetter :P

Idag er det soool og litt blå himmel :D sikkert stille før stormen igjen :P men håper for de stakkersene som har flom og store ødeleggelser sin del at det ikke kommer mer regn nå.

Sol her også i dag. Men trist å lese hva som har skjedd på hjemplassen min Odda. Ser ikke ut der. Fem hus tatt av elva, veier og broer ødelagt.

Sol å skikkelig fint høstvær her å i dag men tror det blir å se det ut av vinduet.... Formen er ikke så god i dag...

Heilt tragisk å se alle skadene uværet har gjort!!

Blåser mye her i nord og. Ikke akkurat nå, men det har blåst så kraftig at dessene har hengt vannrett, lyktestolpene har vaiet ekstremt og med tilhørende regn, lyn og torden. Skikkelig høstvær! I dag har det regnet vannrett, haglet og vært skikkelig innevær. Så noen bhg-unger utenfor her tiliar i formiddag. Trur ikke det va 1 unge som ikke skreik pga det hølja ned med både regn og hagl.

Back
Topp