For et uvær!!!

-Nymphadora-

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Når ei høygravid dame må holde seg fast for å ikke fly bort DA vet man at det blåser litt i overkant mye!!!!

Like ille hos dere?

Last edited:
Måtte trekke litt på smilebåndet når jeg leste den her altså.... ;) så det for meg....

Litt vind her men ikke så ille :-)

En del vind :) Ikke så jeg må holde meg fast, men ser lille sliter litt innimellom :p

Måtte holde godt på vogna før idag for den holdt på å blåse overende...

Er skikkelig ille her også.
inngangsdøra med glass lever et farlig liv når noen skal inn eller ut :o

Huff ja skikkelig uvær, kjennes ut som bilen nesten skal velte :-/

Ble bittelitt surt her da sola forsvant, men ellers har det vært en deilig dag, gradestokken viste 18 grader :D

Enkelte dager har det vært skikkelig dårlig her også! I dag har det ikke blåst så mye, men fy, som det har regnet!

Voldsomt mye regn her også, men ikke så mye vind.

Jeg var rundt termin på denne tiden for 6 år siden. Da også var det skikkelig ruskevær. Husker sambo jobbet borte, og flere veier var stengt pga ras få dager før termin :p

Ja, jeg bor bare ti minutter fra deg og her blåser det helt enormt. Lurer litt på om jeg har opplevd slik vind før, men det tror jeg at jeg sa forrige gang det var ekstremt også. Søppelbøtter og alt flakser bortover gatene i nabolaget her.

Hatt noe regn i dag, men ikke veldig mye vind. Har stort sett holdt meg inne:)

Når ei høygravid dame må holde seg fast for å ikke fly bort DA vet man at det blåser litt i overkant mye!!!!

Like ille hos dere?

Vurdert å montere fallskjerm når du går ut.. Haha du må være forsiktig, og gå minst mulig ut;)

Her er det flom! Regner så sykt ute!

Ja, jeg bor bare ti minutter fra deg og her blåser det helt enormt. Lurer litt på om jeg har opplevd slik vind før, men det tror jeg at jeg sa forrige gang det var ekstremt også. Søppelbøtter og alt flakser bortover gatene i nabolaget her.

Her har det roet seg litt ned nå da heldigvis. Så fåt pysa sovet litt i natt og :P

Back
Topp