lille iskaffe
Forumet er livet
Leverte mine permisjonspapirer i hendene på ei inne på Nav i slutten av Juli.Ringte de på fredag for jeg har ikke fått noe på at de er mottatt.NEI, de hadde ikke fått noe papirer fra meg[8|][&:]eh...nei vel, og papirene fra arb.giver var heller ikke der, så det var blitt borte i systemet deres (vannvittig dårlig system)Så fikk beskjed at da måtte jeg komme med en gang på mandag, i dag og levere nye og i værste fall fikk jeg ikke penger før i januar 2010.Jeg går i perm 25.oktober. (må sies at jeg snakket med 3 stk på lokale nav kontoret her pluss 2 stk inne på nav forvalting men alle sa at nei her er det ikke mottatt noen papirer fra deg).Så jeg reiser å levere nye i dag og hun som sitter der sier at nei, du har jo levert[&:]Det står her på dataen at det ble registrert her 7 august og registrert mottat på forvaltningen 27.08[&:] og hun viste meg det på daten.
Gikk da derifra litt lettet men litt forvirret og oppgitt siden ingen andre fant det.Så jeg ringte i sta igjen og skulle spørre når jeg får bekreftelse på at det er mottat.Nei de har ikke mottat noe[&:] Men så forklarte jeg situasjoen og hun sa at kanskje de lå inne på det nye systemet[&:]jaha, det gjorde det da, og ble satt over til forvaltingen for er de som til syvende og sist avgjør dette.Og de kunne heller ikke finne det også sa jeg at de lå inne på det nye systemet, åja da fant hun det.Så jeg håper at de som skal se på dette ser inne på det nye systemet ellers får ikke jeg noe tror jeg...[&:]
Gikk da derifra litt lettet men litt forvirret og oppgitt siden ingen andre fant det.Så jeg ringte i sta igjen og skulle spørre når jeg får bekreftelse på at det er mottat.Nei de har ikke mottat noe[&:] Men så forklarte jeg situasjoen og hun sa at kanskje de lå inne på det nye systemet[&:]jaha, det gjorde det da, og ble satt over til forvaltingen for er de som til syvende og sist avgjør dette.Og de kunne heller ikke finne det også sa jeg at de lå inne på det nye systemet, åja da fant hun det.Så jeg håper at de som skal se på dette ser inne på det nye systemet ellers får ikke jeg noe tror jeg...[&:]