for et oppleggg!!

lillemæj

Glad i forumet
først fikk jeg avslag på bhgplass, men orket ikke anke.. så her i mai fikk jeg brev om at jeg fikk plass alikavel (halv) å den takket jeg ja til, tenkte at halv plass var bedre enn hel..
så fikk jeg bekreftelse at plassen var min, å da var det plutselig hel plass [8|]
å idag ringte jeg for å høre når kristian skulle begynne me tilvenning, de sa at jeg kunne komme neste uke..
så spurte de om han hadde fått vaksine for det var en unge på samme avdeling som hadde hepatitt b.. å det har jo ikke jeg fått informasjon om, så nå kan han ikke begynne før han har fått sprøyte nr 2 (om en mnd) [:@] 
kommunen altså... de klarer ingenting... må vel gjerne betale for denne mnd også...

Herreminm, jeg hadde ikke betalt for den mnd nei..

Herregud, så mye rot.. De kan jo ikke kreve at du betaler når han ikke får vært der og du ikke har fått beskjed om den sprøyten!

ORIGINAL: Juliansinmamma

Herregud, så mye rot.. De kan jo ikke kreve at du betaler når han ikke får vært der og du ikke har fått beskjed om den sprøyten!

ORIGINAL: Suki

Mulig dette er dumt spørsmål av meg, men burde ikke ungen som har hepatitt b holdes vekk fra barnehagen da? (Husker ikke helt hva slags sykdom det er jeg). Er jo for ille at friske barn må holdes hjemme, mens den syke er i barnehagen? [8|]

hepatitt b er en leversykdom?! tror jeg... smitter via og blod å sånt, ( på samme måtene som hiv smittes) greit at ungen ska få gå i barnehage, det er ikke noe problem det.. men at ikke jeg har fått beskjed om at kristian måtte vaksineres, det irriterer meg grønn!!! [:'(]

Back
Topp