For et mirakel!

Hei. Gratulerer så mye! Dette har jeg ogå tenkt på, tenkte å få «bestilt» inn de fleste medisinene til kommende ivf forsøket nå snart, men hva visst man skulle blibgravid som deg,kan man retunere medisinene eller er kjøpt kjøpt ? Uansett er jo målet nådd da :-) :-) :-)

Hei. Gratulerer så mye! Dette har jeg ogå tenkt på, tenkte å få «bestilt» inn de fleste medisinene til kommende ivf forsøket nå snart, men hva visst man skulle blibgravid som deg,kan man retunere medisinene eller er kjøpt kjøpt ? Uansett er jo målet nådd da :) :) :)

Tusen takk :) man får ikke gjort noe med det desverre :( men jeg lar det ligge i kjøleskapet vartfall til jeg er 3 mnd på vei, tlfølge det skulle gå galt, så har vi medisinene for evnt et forsøk :)

Tusen takk :) man får ikke gjort noe med det desverre :( men jeg lar det ligge i kjøleskapet vartfall til jeg er 3 mnd på vei, tlfølge det skulle gå galt, så har vi medisinene for evnt et forsøk :)
Er sprøytene den første delen av medisinering? Jeg fikk en streng beskjed om at vi måtte slutte å prøve naturlig mens vi går på nesespray og sprøyter. Altså bruke kondom under hele behandlingen.
Fikk dere noe beskjed om det? Tok du spray fra cd21, men var egentlig allerede gravid på eggløsning som var uken før?

Er sprøytene den første delen av medisinering? Jeg fikk en streng beskjed om at vi måtte slutte å prøve naturlig mens vi går på nesespray og sprøyter. Altså bruke kondom under hele behandlingen.
Fikk dere noe beskjed om det? Tok du spray fra cd21, men var egentlig allerede gravid på eggløsning som var uken før?

Nei vi fikk ikke beskjed om det, sykepleieren jeg hadde sa atdet kan jo være man plutselig blir gravid (med medisiner) jeg hadde nok eggløsning før jeg startet på nesespray:) starta med nesespray dag 20 :) har snakketmed klinikken og det var ikke noe farlig og hadde ingenting å si at jeg hadde gått på sprayen mens jeg er gravid :)

Nei vi fikk ikke beskjed om det, sykepleieren jeg hadde sa atdet kan jo være man plutselig blir gravid (med medisiner) jeg hadde nok eggløsning før jeg startet på nesespray:) starta med nesespray dag 20 :) har snakketmed klinikken og det var ikke noe farlig og hadde ingenting å si at jeg hadde gått på sprayen mens jeg er gravid :)
Godt å høre. Da betyr det at vi også har en sjanse til selv om vi starter med ivf :)

Gratulerer! Det er utrolig stas når sånt skjer. Lykke til videre!

Det jeg fikk beskjed om var å ikke ha sex etter man har begynt på sprøytene :-)

Gratulerer så mye! Så moro!

Back
Topp