For en venninne

MittSittGull

Elsker forumet
I går sa vennina mi at jeg måtte sette av helga før jul, for hennes gave til meg i år var veldig spesiell. En gave til meg , sambo og Nicolai. Vi skal tydligvis ut på tur.. Og jeg vet at den er verdt 3000. Dette er fra to venniner. Jeg syns det er helt sprøtt med en så dyr presang, men hun mente jeg fortjente det.. jaja. hva har jeg gjort da? og ikke har jeg råd til en så dyr gave igjen, men d skulle jeg ikke heller mente dem

Så til poenget.... Hva skal jeg gi til dem som kan være nesten like bra, men ikke fult så dyrt?

Så snille de er da:) har desverre ikke noen ideer til hva du kan kjøpe... lykke til:)

ORIGINAL: Thea og Ida`s mamma

hva med et gavekort på massasje?

tenkte også på det, eller noe på et spa senter??

Vet du.. jeg har aldri vært opptatt av prisen på gaver..synes tanken er den beste av alt bak hele gaven!
(Men så blir presangene mine dyre alikevel da[8D])

Men dette året ser jeg selv at pengene strekker ikke så langt til..så hvis dette er en veninne du har fortid sammen med så ville jeg gjort det sammen jeg skal lage til min besteveninne dette året[;)]
Og det er å kjøpe et album/scrapbook, og lime inn bilder og skrive små minner til veninna mi.. så hu kan sitte å mimre på alt det sprøe, kjekke og morsomme vi har gjort oppover åra[:D]
Også skriver du små morsomme historier bak hvert bilde, og igrunn gjør akkurat hva som måtte passe deg inni[:D]

Gleder meg allerede til å gi den til henne[:)]

lag en fotoalbum til hver av dem... med bilder av dere sammen.. hvis at du har lagt tid i den... kjøp gjerne til en liten ting også... som alle sier,... det er tanken som teller.. og det er ikke alle som har råd til dyre gaver til sine venninner!

Back
Topp