For en velfylt terminliste :)

Skogsdyret

Betatt av forumet
Satt akkurat og så på terminlista for oss september-jenter. Du verden så mange vi er emoticon Og vi har virkelig rotta oss sammen på enkelte datoer. Morsomt å se! emoticon Ønsker alle alt godt fremover!

Tydlig mange som har kost seg i førjulstiden ja

Ja det er mange med en spire laget i desember, koselig

Det er nok noen på terminlisten som ikke er med oss lengre. Det er derfor SUPERT hvis dere ser noen som burde fjernes...skriv det inn på listen...jeg oppdaterer

Jeg kommer nok til å skrive meg på etter tirsdag, når jeg vet noe mere om hvordan ståa i magen er ;)

forskning har vel vist at det blir født mest barn i september, folk har det visst med å kose seg ekstra i jula noe det blir barn av! 

Her ble lille til etter noen glass vin lillejulaften :P
Jeg er foreløpig alene om å ha termin 16. september. :)

Var prøver i ett år før spira satt. Slappa sikkert mere av i jula :) Spiste og drakk det jeg ville, koste meg og slappa av og fikk tankene over på andre ting, så kom januar og "vosj" så kom ikke TR som forventet. Fantastisk :)

Skogsdyret skrev:
Var prøver i ett år før spira satt. Slappa sikkert mere av i jula :) Spiste og drakk det jeg ville, koste meg og slappa av og fikk tankene over på andre ting, så kom januar og "vosj" så kom ikke TR som forventet. Fantastisk :)

Herlig <3 

Back
Topp