For en uke siden...

Hæppi-skvett

Glad i forumet
var jeg lykkelig og uvitende... Nå er jeg bare vitende og fortvilet..
Er glad et svangerskap varer så lenge som det gjør akkurat nå, slik at jeg klarer å omstille meg fra å ikke skulle ha flere barn til å bli 3barns-mor.. Har enda ikke helt kommet meg over sjokket, og jeg føler faktisk at alt har blitt snudd opp ned... :(
Huff, tro om det er hormonene som herjer ettersom at jeg sitter her og er så deppa :(
(men regner med at når jeg har vært på ul, og har fått bekreftet/avkreftet min støre frykt akkurat nå, nemlig tvillinger eller flere, så tenker jeg nok at jeg begynner å glede meg over den  lille bønna som er inni meg :) )

de hormoner, de hormoner !! 3 stk klarer man vettu ;) 
DU skla bare venne deg til tanken så gleder du deg, for det vokser jo faktisk ett nytt menneske i magen din, det er Fantastisk !! :-)

alt ordner seg nok!
Bare vent å se!
mange mødre har klart dette mange ganger før deg å du skal nok klare dette nå!

Skjønner at det er mye å tenke på. Jeg sitter her og stresser med alt som hører med til "bare" 1 :P hehe. Det er godt som du sier at vi har heeeelt til Juli å tenke og planlegge på :)

Takk for svar jenter!
Jeg vet at jeg/vi klarer dette, men det er bare så himla mye praktisk som må ordnes innen den tid...Og mye vet vi ikke hvordan vi skal løse enda heller..  Dessuten er det jo så veldig behagelig med to barn, er blitt selvstendige og store. Nå skal vi begynne på nytt igjen, *pjuh*...

Tror du at du venter tvillinger?

knertpåvei skrev:
Tror du at du venter tvillinger?

Sjansen er der, når man ser på slekta på alle sider...

Back
Topp