For en uendelig lang kveld!

Frk. Tvert I. Mot

Forumet er livet
VIP
Lurer på om jeg bare skal gå og legge meg..

Jeg kjeder meg! Og ikke kan jeg spise noe gøy! (slanker meg) Ikke kan jeg gå ut og røyke! (Nytt slutteforsøk) Ikke kan jeg dra noe sted, for gubben har reist til en kompis.

Hva søren skal jeg finne på? Er senga eneste alternativet?

ta 20 situps da

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

ta 20 situps da

Uff, den måtte komme! [8D]

Ja, det burde jeg nok gjort, men det frister ikke spesielt i dag. [8D]

Hmmm. Mumien begynner på TV3 nå.

Kanskje du har en bok du vil lese om igjen? Jeg bruker å gjøre det for jeg får med meg så mye mer når jeg leser boka for andre gang[8D]

En kopp te kan du vel unne deg? Og litt gulrot (hvis du ikke er på lavkarbo da).

Til en annen gang så kan du ha grønnsaker og dipp i hus. (kesam og holiday feks).

Begynn å spill "run" på 123spill.no, da blir du sittende en stund til [8D]

ORIGINAL: Helene Burugle

Hmmm. Mumien begynner på TV3 nå.

Kanskje du har en bok du vil lese om igjen? Jeg bruker å gjøre det for jeg får med meg så mye mer når jeg leser boka for andre gang[8D]

En kopp te kan du vel unne deg? Og litt gulrot (hvis du ikke er på lavkarbo da).

Til en annen gang så kan du ha grønnsaker og dipp i hus. (kesam og holiday feks).

Kanskje jeg skal hente frem boken jeg fikk til jul, den hadde jeg faktisk glemt! [:D] Og gulrot har jeg jo da, det er bare det at isen ii fryseren frister så uendelig mye mer! [8D] Jeg er slik som pleier og kose meg med alt mulig drit når jeg er alene om kveldene. [8D]

ORIGINAL: RockStarBaby

Begynn å spill "run" på 123spill.no, da blir du sittende en stund til [8D]

Synes ikke slike spill er noe fengende jeg. [:-] Men takk for tips! [8D]

Syns og det er en lang kveld...dritt på tv og[:'(] trykker meg full i snop jeg da, så er ikke så fornuftig[:D]

haha,det med å kose seg med alt drit når du er alene er du ivertfall ikke alene om..tihi..

gubben jobber i kveld,og jeg har spist en troika,is,2 smurf,begynt på en kokesjokolade og chees doodles[8D]

og jeg og snuppa hadde is før middag i dag[8D]

ORIGINAL: Sookie!

Syns og det er en lang kveld...dritt på tv og[:'(] trykker meg full i snop jeg da, så er ikke så fornuftig[:D]

Jeg er ikke misunnelig, jeg er IKKE misunnelig, jeg er så absolutt ikke.... [:-][&:][>:]

Rydd ett skap eller en skuff ;)
. Ta alt ut, og plasser på nytt..

Jeg tok mat/TORO skuffen igår :0

ORIGINAL: stolt mamma 2008

haha,det med å kose seg med alt drit når du er alene er du ivertfall ikke alene om..tihi..

gubben jobber i kveld,og jeg har spist en troika,is,2 smurf,begynt på en kokesjokolade og chees doodles[8D]

Der var det mye godt der! [:-][8D]

Du har mange gode og fornuftige forslag, og flott er det, men ikke akkurat slike ting jeg har lyst til og bedrive fredagskvelden med. [8D][8D]

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

ORIGINAL: stolt mamma 2008

Der var det mye godt der! [:-][8D]

off ja,men...er kvalm nå da,men... skulle egentlig vært vandt med det at jeg blir kvalmen,men men..noe lærer man aldri[8D]

Du har mange gode og fornuftige forslag, og flott er det, men ikke akkurat slike ting jeg har lyst til og bedrive fredagskvelden med. [8D][8D]

Skjønner [:)] Sitter selv med dataen på fanget, cola zero i hånden og Tv på--

kl 22.20 beynner Dirty Dancing 2 på nrk3 tror jeg..
Kakekamppen på TLC nå
Rambo på tv2 filmkanalen
Sex terapi på Bliss :)

Jeg kjeder meg! Og ikke kan jeg spise noe gøy! (slanker meg) Ikke kan jeg gå ut og røyke! (Nytt slutteforsøk) Ikke kan jeg dra noe sted, for gubben har reist til en kompis.

røykeslutt OG slanking?!?! You brave woman! Respekt!

Skjønner [:)] Sitter selv med dataen på fanget, cola zero i hånden og Tv på--

kl 22.20 beynner Dirty Dancing 2 på nrk3 tror jeg..
Kakekamppen på TLC nå
Rambo på tv2 filmkanalen
Sex terapi på Bliss :)

Da blir det enten en bok eller dirty dancing i kveld! [:D]

ORIGINAL: MalinDalin

røykeslutt OG slanking?!?! You brave woman! Respekt!

Ja, jeg håper jeg ikke tar meg vann over hodet. [:-]

Har slanket meg noen måneder nå da, så jeg begynte ikke samtidig i allefall. [8D] Men jeg fant ut at det gjerne er lurt og slutte og røyke nå mens jeg går på grete roede kurs, så jeg ikke når målet, slutter på kurs, slutter og røyke og fyker opp i vekt igjen. [:-]

du ekke aleien. har veldig lyst å gå å lage mej noe godt, men har ikke noe å lage. ikke noe spes på tv heller. blæææ. vurdera finne senga selv.

ORIGINAL: blejunibaby

du ekke aleien. har veldig lyst å gå å lage mej noe godt, men har ikke noe å lage. ikke noe spes på tv heller. blæææ. vurdera finne senga selv.

Jeg fant noen druer i hus jeg, og med en gang jeg hadde noe og stappe i munnen ble kvelden mye bedre! [:-][8D][&:]

Back
Topp