Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har det mye slik jeg også.. og av og til lurer jeg på om jeg får tømt meg skikkelig i det hele tatt! :-/Huff ja, er temmelig lei av å skvette på do, prøver å holde meg, men da går jeg som en vaggende pingvin og gir opp og tusser de små dråpene mine...
Jobber ved et matfiskanlegg, men er 50% sykemeldt. Ting som innebærer å sitte går helt fint, det andre er for tungt, da det er mye bæring, tunge løft, draing etc. Så nå sitter jeg foran 5 PC-skjermer og forer fisk og det går helt fint! Så hjelper jeg til med småtteri etterpå om det er noe slikt som skal gjøres.;-Hehe ikke noe gøy nei. Jeg jubler de gangene jeg faktisk tisser mye. Å gå på do med 5 min mellomrom er aldri gøy. Er du noe effektiv på jobb da a? Hehe
Natt-tissing er forferdelig slitsomt. Jeg må ned 2 etasjer for å gå på do også.. :-@ Arg!Huff ja, lei av å fly på do heletiden, spes om natten
Høres greit ut det er bra med arbeidsgivere som tilretteleggerJobber ved et matfiskanlegg, men er 50% sykemeldt. Ting som innebærer å sitte går helt fint, det andre er for tungt, da det er mye bæring, tunge løft, draing etc. Så nå sitter jeg foran 5 PC-skjermer og forer fisk og det går helt fint! Så hjelper jeg til med småtteri etterpå om det er noe slikt som skal gjøres.;-
Ja! Jeg er veldig fornøyd med hvordan vi løste akkurat det der.Høres greit ut det er bra med arbeidsgivere som tilrettelegger
Natt-tissing er forferdelig slitsomt. Jeg må ned 2 etasjer for å gå på do også.. :-@ Arg!
Enig med du! Eneste som gjør det ok er at badet er vegg i vegg med soverommet Det hjelper jo lite når det er DET prosjektet å komme seg ut av senga daÅ jeg er glad badet er 2 meter unna senga, hadde campet på do hvis ikke
Jeg har mange ganger vurdert potte under senga! Haha! :-DÅ jeg er glad badet er 2 meter unna senga, hadde campet på do hvis ikke
Haha det er mange ganger jeg er redd for å ikke rekk frem fordi det å komme seg ut av senga er ett eget prosjekt. Nesten så man må planleggeEnig med du! Eneste som gjør det ok er at badet er vegg i vegg med soverommet Det hjelper jo lite når det er DET prosjektet å komme seg ut av senga da
Enig med du! Eneste som gjør det ok er at badet er vegg i vegg med soverommet Det hjelper jo lite når det er DET prosjektet å komme seg ut av senga da
Har det slik jeg også.. men pusten altså!Uff, sliter med de få dråpene her og. Av og til føles det som egentlig burde snu og gå inn igjen på do hvis jeg har brukt litt for lang tid på håndvasken men mest sliter jeg med presset mot lungene, føles som om jeg ikke klarer å trekke pusten dypt nok. Skikkelig ubehagelig til tider.
Uff, sliter med de få dråpene her og. Av og til føles det som egentlig burde snu og gå inn igjen på do hvis jeg har brukt litt for lang tid på håndvasken men mest sliter jeg med presset mot lungene, føles som om jeg ikke klarer å trekke pusten dypt nok. Skikkelig ubehagelig til tider.
Den pusten er helt forferdelig. Jeg må bare legge meg ned når det er som verst. Det føles som om han legger seg med rumpa helt der oppe for det blir steinhardt, og jeg sliter selv når jeg står. Hjelper ikke at nesa er pottetett fra før. Alt vi må igjennom altsåHar det slik jeg også.. men pusten altså!
Haha! Det kan du si... jeg føler meg i tidenes værste form. Peser som en hval fra ingenting!Den pusten er helt forferdelig. Jeg må bare legge meg ned når det er som verst. Det føles som om han legger seg med rumpa helt der oppe for det blir steinhardt, og jeg sliter selv når jeg står. Hjelper ikke at nesa er pottetett fra før. Alt vi må igjennom altså