Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: .lillevims
ORIGINAL: shiby
Hehe.. Jeg kjenner faktisk megleren jeg [:D]
Kan aldri tenke meg at det er han som står for layouten i denne annonsen! [8D]
Kan nok tenkes at dette er noen kunstnertyper som eier boligen som selges... Noe spesiell og iøyefallende annonse er det iallefall! [:)]
Kan signere de to første setningene der [8D] Eller.. Jeg kjenner han ikke.. Men jeg har kjøpt bolig av HAN.. Ikke av han som megler, men privat (kjøpte leiligheten hans for noen år siden..) [:)]
Artig! [:)] jeg kjenner han (kona og datteren mest da) privat, gjennom bhg.
Bor du enda i den leiligheten?
Ps. Jeg gikk på skole med din mann jeg i hele grunnskolen! Litt tilleggsinfo [;)]
ORIGINAL: shiby
Hehe.. Jeg kjenner faktisk megleren jeg [:D]
Kan aldri tenke meg at det er han som står for layouten i denne annonsen! [8D]
Kan nok tenkes at dette er noen kunstnertyper som eier boligen som selges... Noe spesiell og iøyefallende annonse er det iallefall! [:)]
Kan signere de to første setningene der [8D] Eller.. Jeg kjenner han ikke.. Men jeg har kjøpt bolig av HAN.. Ikke av han som megler, men privat (kjøpte leiligheten hans for noen år siden..) [:)]
Artig! [:)] jeg kjenner han (kona og datteren mest da) privat, gjennom bhg.
Bor du enda i den leiligheten?
Ps. Jeg gikk på skole med din mann jeg i hele grunnskolen! Litt tilleggsinfo [;)]
ORIGINAL: Høstbarn
Synes det var en litt morsom vinkling på det jeg [:D] Kan jo ikke ta alt så seriøst da..