for en start på dagen.. :)

Perfekt start på dagen! Mannen sto opp med alle tre barna og jeg ble vekket sånn ca 3 timer senere, til grove pannekaker og hjemmelaget jordbærsyltetøy på sengen :) ikke feil å gå gravid med en så god mann! <3
Herlig med sånne mannfolk :-) Her har ungene fått ipad og mobil fra morgenen sånn at vi begge kunne sove litt lenger ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Dagen startet kl 6 for meg og vesla. Den har ikke startet enda for samboer... Han kommer sikkert til å sove til 12, så det blir litt ensomt her. Murmeldyr!
Han er kjempeflink til å lage frokost, men den blir litt i seneste laget for meg :p

åååå... heldige deg :)

Perfekt start på dagen! Mannen sto opp med alle tre barna og jeg ble vekket sånn ca 3 timer senere, til grove pannekaker og hjemmelaget jordbærsyltetøy på sengen :) ikke feil å gå gravid med en så god mann! <3
Så hyggelig :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Da er du heldi! Her kommer min loffende og surer seg for at jeg ikke har satt på kaffe! Bprtskjemt minstegut er han;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da er du heldi! Her kommer min loffende og surer seg for at jeg ikke har satt på kaffe! Bprtskjemt minstegut er han;)

Min også, får han ikke fikk frokost på senga på bursdagen sin... Satt her å holdt på å sulte ihel gjorde han. Grrr

Excuse me, Damn that autocorrect!

Høres ut som den perfekte starten på dagen:)
Må nytes mens en kan:)

Så herlig! :D
Jeg er også så heldig å ha en forståelsesfull mann, han står som regel opp med barna i helgene slik at jeg får sove lenge, og er jeg riktig heldig står frokosten klar på bordet når jeg kommer meg opp av senga. ;)
Dette blir tross alt tredjemann, så han har lært... :p :D

Min er også såå bortskjemt :/

♡Overgangen feb/mars♡
Hvordan skal vi klare å snu om på det? I går sto jeg å laget
Middag, måtte sette meg ned hvert 5 min for å ikke svime av. Godt at Han var for opptatt med å se der da. Grrrrr. Nå er der for sent å
Bytte han ut også. Hahaha.

Middag, måtte sette meg ned hvert 5 min for å ikke svime av. Godt at Han var for opptatt med å se der da. Grrrrr. Nå er der for sent å

da hadde jeg ikke laget middag! Mini er firnøys om han får mikrovarmet pølser og salat! Så da hadde jeg laget mat til han å dretet o mannfolket ja! ( det vil dei d he ej allerede jort mange ganga;)) når han klaga over at han e sulten så svara ej bare, ja der e mat på kjøkkene:)

Hehehe. Ja det kan du si, litt sent nå :p

♡Overgangen feb/mars♡

Hehehe. Ja det kan du si, litt sent nå :p

♡Overgangen feb/mars♡
Off dakar, ikke si det til han altså. Hahaha

Excuse me- damn that autocorrect.

Back
Topp