SmåBarnsMamma
venter vårt fjerde nurk <3
Perfekt start på dagen! Mannen sto opp med alle tre barna og jeg ble vekket sånn ca 3 timer senere, til grove pannekaker og hjemmelaget jordbærsyltetøy på sengen
ikke feil å gå gravid med en så god mann! <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlig med sånne mannfolkPerfekt start på dagen! Mannen sto opp med alle tre barna og jeg ble vekket sånn ca 3 timer senere, til grove pannekaker og hjemmelaget jordbærsyltetøy på sengenikke feil å gå gravid med en så god mann! <3
Heldig du erPerfekt start på dagen! Mannen sto opp med alle tre barna og jeg ble vekket sånn ca 3 timer senere, til grove pannekaker og hjemmelaget jordbærsyltetøy på sengenikke feil å gå gravid med en så god mann! <3
Så hyggeligPerfekt start på dagen! Mannen sto opp med alle tre barna og jeg ble vekket sånn ca 3 timer senere, til grove pannekaker og hjemmelaget jordbærsyltetøy på sengenikke feil å gå gravid med en så god mann! <3
Så herligPerfekt start på dagen! Mannen sto opp med alle tre barna og jeg ble vekket sånn ca 3 timer senere, til grove pannekaker og hjemmelaget jordbærsyltetøy på sengenikke feil å gå gravid med en så god mann! <3
Min også, får han ikke fikk frokost på senga på bursdagen sin... Satt her å holdt på å sulte ihel gjorde han. GrrrDa er du heldi! Her kommer min loffende og surer seg for at jeg ikke har satt på kaffe! Bprtskjemt minstegut er han![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Min er også såå bortskjemt :/Min også, får han ikke fikk frokost på senga på bursdagen sin... Satt her å holdt på å sulte ihel gjorde han. Grrr
Excuse me, Damn that autocorrect!
Hvordan skal vi klare å snu om på det? I går sto jeg å lagetMin er også såå bortskjemt :/
♡Overgangen feb/mars♡
da hadde jeg ikke laget middag! Mini er firnøys om han får mikrovarmet pølser og salat! Så da hadde jeg laget mat til han å dretet o mannfolket ja! ( det vil dei d he ej allerede jort mange gangaHvordan skal vi klare å snu om på det? I går sto jeg å laget
Middag, måtte sette meg ned hvert 5 min for å ikke svime av. Godt at Han var for opptatt med å se der da. Grrrrr. Nå er der for sent å
Bytte han ut også. Hahaha.
Hehehe. Ja det kan du si, litt sent nåHvordan skal vi klare å snu om på det? I går sto jeg å laget
Middag, måtte sette meg ned hvert 5 min for å ikke svime av. Godt at Han var for opptatt med å se der da. Grrrrr. Nå er der for sent å
Bytte han ut også. Hahaha.
Off dakar, ikke si det til han altså. HahahaHehehe. Ja det kan du si, litt sent nå
♡Overgangen feb/mars♡