For en start på dagen!! :)

<3

Blir kjent med forumet
Tok en test når jeg sto opp..uten noen forhåpninger -den ble nok negativ som de andre..
Men neida, det ble positivt utslag med en gang og istendenfor havnet jeg her sammen med dere!!
Hurra!! For en fantastisk start på dagen :D

Å, så bra! For en herlig start på dagen. Gratulerer så mye :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Hurra! Gratulerer.

Tok en test når jeg sto opp..uten noen forhåpninger -den ble nok negativ som de andre..
Men neida, det ble positivt utslag med en gang og istendenfor havnet jeg her sammen med dere!!
Hurra!! For en fantastisk start på dagen :D

Gratulerer - når er termin?:)

♡02.03.2015♡

Er litt usikker på termin..jeg har ikke stabil syklus..det vil si av og til er det 28 dager..andre ganger kan det gå 30-40 dager.. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal ta utgangspunkt i? Siste mens og 30 dager ca?

Og tusen takk allesammen! Dette har jeg ventet lenge på <3

Gratulerer og velkommen :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Gratulerer :)

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*

Gratulerer så mye og velkommen. Kanskje du får tidlig UL om du går til legen og sier du ikke vet når termin er :p

Gratulerer :-D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Gratulerer så masse! :D

I første omgang så tar man gjerne utgangspunkt i første dag i siste menstruasjon når man beregner termin, så vil de evt. flytte litt på deg når du er på ultralyd.

Du kan jo ta en titt på denne terminkalkulatoren :)
http://www.babyverden.no/Verktoy/Terminkalkulator/

Husk også å skrive deg opp på terminlista ;)

jeg har en syklus på 35 dager,men legen regnet alikevel ut fra 28 dager og fra første dag i siste mens. terminkalkulatoren sier 3. mars og legen sier 22. februar...så er vel bare å vente på ultralyd vel :)

Gratulerer så masse! :)

Back
Topp