For en rar natt

Sirius

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
I natt hadde vi en rar natt. Snuppa er forkjølet og jeg var utslitt så vi la oss kl 10. Hun grein flere ganger i løpet av natten slik at jeg måtte løfte henne opp og vugge henne og roe henne ned før hun sov videre. Mat ville hun ikke ha. Det gikk faktisk 7.5 timer mellom måltid! Jeg prøvte å mate henne hver gang hun grein for jeg antok at hun var sulten, men enten nektet hun å gape ellers spyttet hun ut puppen. Lurer på om det er forkjølelsen som gjør at hun ikke vil ha mat og griner på natten. Det har blitt lite soving på meg for å si det sånn. Kl halv tre måtte jeg opp for å pumpe for da hadde jeg så ekstremt brystspreng at jeg ikke fikk sove.
Andre som har en liten en som griner på natta?

Er hun tett i nesen? I så fall kan jo det være en årsak til at hun ikke vil spise?

Min har nettopp vært forkjøla og tett i nesa, hadde spreng i to dager fordi hun nok spiste mindre enn vanlig. Prøv saltvann i nesa og se om det blir bedre. Er ikke godt å spise hvis de har vondt i halsen/tett i nesa.

Ja hun er litt tett i nesen, har prøvt dråper og nesesuging, det liker hun ikke. Jeg liker ikke at hun er litt syk :(

Ja hun er litt tett i nesen, har prøvt dråper og nesesuging, det liker hun ikke. Jeg liker ikke at hun er litt syk :(
Har du fått ammet henne på dagtid? Mini her er også tett i nesa men det kommer av gulpinga hennes :( og når hun blir sulten så er det akkurat som det trigger tett nese! Merkelig! Og hun er bare tett i nesa på morningen av en eller grunn!!

Har du fått ammet henne på dagtid? Mini her er også tett i nesa men det kommer av gulpinga hennes :( og når hun blir sulten så er det akkurat som det trigger tett nese! Merkelig! Og hun er bare tett i nesa på morningen av en eller grunn!!
Hun bare sover i dag. Måtte akkurat vekke henne for å få i henne litt mat, men det er lite hun spiser :(

....min mini var og "litt syk". Gikk til legen og fikk påvist RS-virus. Innlagt i 14 dager på sykehuset.

....jeg hadde tatt en tur til doktoren :-) Ihvertfall ringt :-)

Ring legen :) hvis hun har vondt i ørene eller er tett så kan det være vondt for henne og spise. Du kan dryppe nesen hennes med morsmelk før du prøver og amme,og amme henne i litt oppreist stilling.

Back
Topp