For en rar natt!

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Jeg våknet midt på natta og skalv av kulde! Altså alle musklene i kroppen min spente seg og jeg ristet skikkelig! Skulle tro det var -20 grader. Dro på meg begge dynene og sovnet igjen til slutt.
Imorges våknet jeg og da var det for varmt. Vinduet har stått like åpent hele natta som det gjorde nå. Og nå må jeg lufte ut hele huset fordi det er varmt og innestengt. Merkelige greier...
Og på et mirakuløst vis kjennes bekkenet mitt bedre ut idag enn det har gjort på en uke. Jeg var sikker på at det ble forverret av ristingen. :P

Jeg våknet midt på natta og skalv av kulde! Altså alle musklene i kroppen min spente seg og jeg ristet skikkelig! Skulle tro det var -20 grader. Dro på meg begge dynene og sovnet igjen til slutt.
Imorges våknet jeg og da var det for varmt. Vinduet har stått like åpent hele natta som det gjorde nå. Og nå må jeg lufte ut hele huset fordi det er varmt og innestengt. Merkelige greier...
Og på et mirakuløst vis kjennes bekkenet mitt bedre ut idag enn det har gjort på en uke. Jeg var sikker på at det ble forverret av ristingen. :P
Kanskje bebisen har festet seg? En venninne sleit sinnsykt med bekkenløsning, men når bebisen festet seg så ble hun også mye bedre ;)

Frysninger og hetetokter om hverandre kan jo være et tegn på influensa? Uten at jeg er no ekspert altså... Bare tipper ;)

Kanskje bebisen har festet seg? En venninne sleit sinnsykt med bekkenløsning, men når bebisen festet seg så ble hun også mye bedre ;)

Frysninger og hetetokter om hverandre kan jo være et tegn på influensa? Uten at jeg er no ekspert altså... Bare tipper ;)

Babyen var på vei til å feste seg, sa jordmor for en uke siden, så håper det. ;) Har hatt utrolig vondt de siste dagene.

Ja, jeg har jo begynt å hoste og er snørrete, så det er nok noe på gang. ;) Sykt irriterende for dette er tredje gang på kun et par måneder jeg er blitt syk. Håper jeg ikke må føde med influensa! Det hadde jo vært veldig typisk...

Babyen var på vei til å feste seg, sa jordmor for en uke siden, så håper det. ;) Har hatt utrolig vondt de siste dagene.

Ja, jeg har jo begynt å hoste og er snørrete, så det er nok noe på gang. ;) Sykt irriterende for dette er tredje gang på kun et par måneder jeg er blitt syk. Håper jeg ikke må føde med influensa! Det hadde jo vært veldig typisk...
Håper kroppen din skjønner at den ikke skal sette i gang noe fødsel før du er bedre! Kan ikke tenke meg at det er no særlig å føde når man er syk :o !!! God bedring!

Håper du ikke blir syk!

Selv fryser jeg hver dag nå....
Og når jeg leverer i barnehagen er det ene barnet der sykere og mer forkjølet enn andre.
Kjedelig tid, bare håpe en holder seg frisk.

Her klaget eldste på diaré, og minste var full av snørr og tårer på morgenen. Herlig! :-)

Håper ikke du blir syk ! :-(
Det blir slitsomt!

...jeg ligger med halsbetennelse og feber her, kjempe kjipt :'(
Men heldigvis ikke influensa som "alle" har for tiden:-)

Håper kroppen din skjønner at den ikke skal sette i gang noe fødsel før du er bedre! Kan ikke tenke meg at det er no særlig å føde når man er syk :o !!! God bedring!

Nei, sist hadde jeg omgangssyken like før jeg skulle bli satt igang. ;)
Tusen takk!

Håper du ikke blir syk!

Selv fryser jeg hver dag nå....
Og når jeg leverer i barnehagen er det ene barnet der sykere og mer forkjølet enn andre.
Kjedelig tid, bare håpe en holder seg frisk.

Her klaget eldste på diaré, og minste var full av snørr og tårer på morgenen. Herlig! :-)

Ja, her har det vært en skikkelig runde med feber i barnehagen.

Uff da, det hørtes ikke noe særlig ut. :/ God bedring i huset!

Hosting hjelper å få baby på plasse. Håper de gi seg snart sånn at du kan møte baby i fin form. God bedring.

Håper ikke du blir syk ! :-(
Det blir slitsomt!

...jeg ligger med halsbetennelse og feber her, kjempe kjipt :'(
Men heldigvis ikke influensa som "alle" har for tiden:-)

Blæ, har fått en skikkelig nasal stemme idag. Men føler meg ok ennå.

Halsbetennelse er noe skikkelig drit! Håper du blir frisk fort!

Får håpe du ikke blir syk nå da! I natt måtte jeg selv bare løpe på do, så håper ikke det blir noe mer sykdom her nå... At det kun var den ene gangen i natt...

Kanskje du har hatt et mareritt, eller ligger uten dyne?

Jeg har også hatt skikkelig intens svie i bekkenet de siste ukene, men nå har lillemor festet seg og i dag føler jeg meg litt bedre i bekkenet.

Kanskje du har hatt et mareritt, eller ligger uten dyne?

Jeg har også hatt skikkelig intens svie i bekkenet de siste ukene, men nå har lillemor festet seg og i dag føler jeg meg litt bedre i bekkenet.

Dyna hadde jeg på meg. Hehe, jeg rikker meg ikke når jeg sover, virker det som. Våkner alltid i samme stilling som da jeg sovnet. Sikkert fordi kroppen VET hvor vondt der er å snu seg. ;)
Mareritt kan hende, selv om jeg som regel husker hva jeg drømmer. Ikke alltid jeg husker alt, selvfølgelig. :)

Kanskje det er det at babyen har festet seg, da. :) Da jeg stod opp istad etter en lang lur, hadde jeg veldig vondt i symfysen. Så gjorde jeg ett eller annet med beinet slik at det kom et høyt knekk, og da var det ikke vondt lenger. Jeg lurer på om jeg har litt låsninger også, men ikke vet jeg. ;)

Back
Topp