For en OVERFLOD!

Pijah

Forumet er livet
Herreminhatt!! Mannen har tatt ned alt vi har etter Maja idag, det var ikke mindre enn ÅTTE svææææære pappesker med klær og litt andre småting!!!
Tror jeg skal selge unna litt (MYE) jenteklær ja!

Blir kjekt å få rydda opp i overfloden! [8D][:D]

Herremin... har du ikke akkurat født jente?[8|][8|][8|] du må nyte tiden og ikke jobbe deg i hjel no[;)][;)]

hahahaha, joda, igår klokka ti!! [8D]
Men eneste stedet jeg har litt vondt, er der epiduralslangen sto.. Og så er jeg selvsagt litt øm nedentil, men det går seg fort til da! Så om noen dager skal jeg sette i gang og rydde! [:D]

Jøss jeg er i hvertfall imponert!!!!

Hihihi.....jeg var helt hyper de første dagene etter fødsel forrige gang også! Jeg har forresten litt klær her som maja kanskje vil arve......men hvilken str. bruker hun/ er du interessert i egentlig?

ORIGINAL: Chinchilla

Hihihi.....jeg var helt hyper de første dagene etter fødsel forrige gang også! Jeg har forresten litt klær her som maja kanskje vil arve......men hvilken str. bruker hun/ er du interessert i egentlig?

Ja, stemmer vi skulle se på det. Hun har nettopp begynt med str 92, så alt fra der og oppover egentlig. Hun vil HELT sikkert "arve" (jeg betaler selvsagt) klær av Emilie, tror de to er like rosa/lilla begge to.. Hehe..

et_lite_vesen: Slett ingen minibaby, han var jo nesten 4,5 kilo! *ler*
Men det gikk så radig at jeg ikke rakk å slite meg ut, ble mest utmattet og sånn deilig sliten etterpå. Muuuuulig jeg får meg liten reality-sjekk nr jeg kommer hjem! [8D] Det tar vi da!

Jeg skal legge av litt jeg, så kan du få se på det......ja, vi har skikkelig jente-jenter da! Og nå får vi hver vår SKIKKELIG gutt også! Snakk om balanse! [:D][:D][:D] Kan det bli bedre?

Jeg har og hatt super massa energi etter mine födsler. får kjeft av folk för man ska ju liksom ta ting så med ro når man nettopp har födt. Men jeg er ikke sliten, tvertom[:)]

ORIGINAL: Chinchilla

Jeg skal legge av litt jeg, så kan du få se på det......ja, vi har skikkelig jente-jenter da! Og nå får vi hver vår SKIKKELIG gutt også! Snakk om balanse! [:D][:D][:D] Kan det bli bedre?

Det er jo bare morsomt! [:D][:D]

Back
Topp