For en nyydelig dag

Guttemamma82

Forumet er livet
VIP
Her er det 15 grader i skyggen og kjempedeilig i sola, jeg sitter på verandaen i bare kort skjørt og bikinioverdel.  Soler bolla mi [:)]   åååå nå kom jeg til å tenke på hvor herlig våren er, og hvor kjekt det er å skulle ha baby i mai [:D]   nyyyyyyyyter solen [:D][:D]

Åh det hørtes godt ut... Her er det overskya og lett regn, men 8 grader så nå smelter nesten all snøen, og det er tidlig... Så jeg nyter det jeg å... Kan snart se hele plenen faktisk!!!

Kos deg videre i sola du!!!

I dag har det vært sommertemp hr [:D][:D][:D] 21 grader i skyggen- DEILIGT!!!!! BArna går i shorts og t skjorte. Måtte dette fine været vare leeeenge [:)][:)]

Har hvert en deilig dag her også!Har sittet ute i hele dag i bare kortbukse å t-skjorte!Spist både frokost og middag ute!Det er deilig at det går mot sommertider!Vi har en herlig tid fremover nå ja!Helt perfekt å få barn på den tiden her!

ja vi må nyte d menst d er her..

Det var 21 grader her, men vi var i familieselskap så det ble ikke mye kose oss i solveggen.

det ble bikini i dag, deilig [:D]

Har vært ute hele dagen vi og, hele helgen...utrolig deilig når det er sånn vær ute assa....vi har holdt på med veranda og hage vi da, får stell på det..ikke ferdig enda, så får bruke dagen i morgen og gitt...jeg har jo fri så,hehe, det har ikke gått helt opp for meg det enda tror jeg, tenker, jippiii hver dag jeg, hehe....[:)]

Her var det deilig og 14-15grader ute!![:D]
Vert ute i hele dag!! Bekkenet har vert venn med meg idag, så vi har gått en liten tur i parken og ved nidarosdommen, også har vi kost oss sammen med en venninne og sønnen på egon i ettermiddag!! deilig å sitte ute i sola å spise og drikke kald cola!!![:D][:D][:D]

Gleder meg sånn til å gå med vogna altså!![:)]

Å i går var det virkelig hærlig vær ja ...Lengter etter sommeren jeg ...
Vi spiste middag på verandaen og fikk innviet grillen ,hærlig  [:)]

Back
Topp