Lykke!
Forumet er livet
Hadde ikke før fått lagt hue på puta så kom emilie krabbenes opp i senga kl var ca 0200 da vaknet sara for andre gang hun fikk mat og våknet igjen 0330 og nå er hum f..................... meg våken igjen pg her sitter jeg som en forsteinet mumi, og hun ligger i vippe stolen og er drit sur det er jeg også kjenner jeg er helt kvalm fordi jeg er trøtt.
Så får vel prøve å gi hun litt mat!
Så får vel prøve å gi hun litt mat!
