For en natt

Lykke!

Forumet er livet
Hadde ikke før fått lagt hue på puta så kom emilie krabbenes opp i senga kl var ca 0200 da vaknet sara for andre gang hun fikk mat og våknet igjen 0330 og nå er hum f..................... meg våken igjen pg her sitter jeg som en forsteinet mumi, og hun ligger i vippe stolen og er drit sur det er jeg også kjenner jeg er helt kvalm fordi jeg er trøtt.
 
Så får vel prøve å gi hun litt mat!
 
 
 
huffda, håper du får sove litt i løpet av dagen da[;)]
 
æsj da.. pass på å få sovet litt når hun og sover i dag[:D] så du ikke blir helt utslitt!
trøsteklemmer
 
Ååå..stakkars deg!!
Vet godt hvordan du har det. Jeg la meg også kl 02.00 i natt,men var ikke trøtt så jeg lå å leste til klokka var 03.00, og Linea våknet kl 05.30!!!
Gjjjjesp er trøtt i dag ja[&o]
 
tusen takk for alle gode svar jenter dagen i dag har vært et ork!
Nå har emilie reist til fjels og sara sover så nå skal jeg legge meg på sofan og lukke øya litt
 
 
Back
Topp