For en NATT !!

~Heijdii~

Lever livet !
VIP
Joda, gledet meg såå mye til å sove i natt... meeen NEIDA !
Tror dere ikke den fantegutten ikke ville sove i sin seng, så prøvde alt.. tilslutt endte han liggende
for siden av meg, å han sovnet tvert.. å jeg tørr jo ikke å sove når han ligger på kanten ![>:]
så jeg er såå trøtt, hehe.. Håper han snart sover i sengen sin, han ligger hvertfall
å sover godt i vognen nå[8D] 

Hehe, ikke bare bare å komme hjem, skjønner jeg:) Men det går seg nok til, får håpe du får sove litt på dagen i dag, da!!

hihi ja sånn kan det være med småbarna våre tenker jeg, sier som Merri24 jeg, sov når han sover![:)] kanskje han kan ligge i vogna si å sove i starten da? hvis han sover der er det bedre enn ingenting [;)] er mange som lar de små sove i bagen i starten som jeg forstår det[:)]

ORIGINAL: Merri24

Hehe, ikke bare bare å komme hjem, skjønner jeg:) Men det går seg nok til, får håpe du får sove litt på dagen i dag, da!!

Nei, det er helt sant ![8D]

ORIGINAL: BabyMia

hihi ja sånn kan det være med småbarna våre tenker jeg, sier som Merri24 jeg, sov når han sover![:)] kanskje han kan ligge i vogna si å sove i starten da? hvis han sover der er det bedre enn ingenting [;)] er mange som lar de små sove i bagen i starten som jeg forstår det[:)]

Ja, tenkte på å prøve det i natt !! for jeg skal sove [8D]

ORIGINAL: lykkelig..

uff, da.. har ikke sovet så mye her i natt heller. thea sover i bagen til vognen opp snegen sin. litt tryggere og lunere for dem.... hun var våken fra 1 til 3... spiste og tullet bare.. nå sover hun søtt  sengen sn, har tenkt meg ut en tur, men må vente til hun våkner.

Tenkte å prøve med bagen i dag ![:)]
heldig som får gå ut, det får ikke jeg ![&o] de sa til oss at vi ikke fikk være ute med de
før om 2 uker ..

ORIGINAL: ~Heijdii*Benjamin~

uff, da.. har ikke sovet så mye her i natt heller. thea sover i bagen til vognen opp snegen sin. litt tryggere og lunere for dem.... hun var våken fra 1 til 3... spiste og tullet bare.. nå sover hun søtt  sengen sn, har tenkt meg ut en tur, men må vente til hun våkner.

Tenkte å prøve med bagen i dag ![:)]
heldig som får gå ut, det får ikke jeg ![&o] de sa til oss at vi ikke fikk være ute med de
før om 2 uker ..

rart de sier så forskjellig... de sa til meg at vi bare kunne være ute, men med masse klær på.. hun bruker bare ull klær...

Såå urettferdig, hehe..
får være ute i 15 min da, men det er jo ingenting..
men tror jeg skal ta meg en tur, bare for å få litt luft ... masse klær må jo gå bra i dette varme været,
å han ligger på lammeskin![:-]

ORIGINAL: *Mamma81*

Det er nok ikke alltid like rosenrødt og komme hjem med en liten baby nei[;)][:D] men veldig kos oppi alt strevet da[:D][:D][:D]

Ja, det er veldig kos ![:)]
men litt deilig at de sover mye i begynnelsen, så man kan komme til hektene.. ![:)]

har sovet litt nå. mens thea sov....deilig.
tror jeg må bli flinkere til det...fått sovet noe du da??

Nei, får ikke til å sove om dagen.. hehe..
men har nettopp gitt tassen min mat, å så har vi kost å hermet på stellebordet..![:)]
mye koseligere det... hehe..
Hvor mye veier Thea nå?![:)]

ja, slik er det med disse små[;)] du får sove når han sover på dagen!!!Eneste måte å få tatt det igjen på[8D]

Hadde jeg bare klart det ![:D]

ORIGINAL: Anita28

Misunne dokker som kan kose me babyan dokkers...sukk.....[;)]

Jeg også. Håper du får sove i natt [:)]

Back
Topp