For en natt. .

*Rosa*

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Klokka to i natt, vekket samboeren min meg, og det så ut som at han hadde rier. Lå og spente hodet inn i sengegavlen. Ringte legevakten, men de ba meg ringe 113. Gjorde det, og ambulansen hentet han. Nå ser det ut som at det er helt ufarlig, og at han hadde et kraftig migreneanfall. Veldig lettet og trøtt. Håper å få han hjem i løpet av dagen :)

Uffda, dette hørtes ikke bra ut! Var han våken?
Ja han var våken, men fikk bare begrenset med kontakt. Var veldig skummelt. Skal ned til han nå. Har vært mye stress med huskjøp, flytting, og såklart min nålskrekk. Skjønner at det har tatt på han, stakkar.

Huff. Det hørtest skummelt ut. Det må ha vært et voldsomt migreneanfall. Håper det går fint med ham.

Oh my, håper mannen din blir bra snart!

Tusen takk. Han blir bare dårligere og dårligere :( De er i kontakt med drammen sykehus nå. Får se om han blir flyttet i løpet av natta.

Oh no;/ det var ikke brae nyheter. Er det hodet? Håper ikke det er noe veldig alvorlig!

Hvordan går det ?

Åå nei så kjedelig :( håper virkelig alt går bra! Klem fra Bodø

Tusen takk alle sammen♡ Han er på MR nå, så vet snart mer :) Vært to knalltøffe døgn uten søvn :(

Nei uff, så skummelt! Håper det går bra med han.

Off, pass på deg og den lille også oppi dette marerittet!
Takk ♡ Har faktisk glemt at jeg har vært gravid. Vært så sinnsykt redd for han. I går var jeg hjemme en tur for å hente fragminsprøyta mi, og da kom ei venninne med mat. Hadde helt glemt både mat og søvn :) Nå kjennes det ut som jeg har promille, så da kommer vel snart søvnen av seg selv. Har litt tid imens han er på MR

Takk ♡ Har faktisk glemt at jeg har vært gravid. Vært så sinnsykt redd for han. I går var jeg hjemme en tur for å hente fragminsprøyta mi, og da kom ei venninne med mat. Hadde helt glemt både mat og søvn :) Nå kjennes det ut som jeg har promille, så da kommer vel snart søvnen av seg selv. Har litt tid imens han er på MR
Logg av mobilen og sett deg for å sove litt :)

Back
Topp