For en natt!! :/

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Lengste natta EVER faktisk! Fikk plutselig knallvondt i bekkenet igjen i går, så jeg hadde problemer med å sovne fordi det gjorde vondt å bevege seg, og jeg fant ingen behagelige stillinger. Når jeg endelig sovna etter et par timer, våkna guttungen med marreritt. Ble liggende våken igjen. Så fikk jeg smerter i magen som kom og gikk, pluss masse harde kynnere. Antok at ting var i gang! Når jeg først sovna hadde jeg en sprø drømmer om at jeg allerede hadde født, og jeg var flyforbanna på en eller annen som hadde gått ut med det på facebook før meg. Denne drømmen fortsatte hver gang jeg sovna.. Og de gangene jeg våkna pga vondt i bekkenet eller magen, så skjønte jeg ikke et pøkk siden det ikke var noen baby i senga sammen med meg.. Tror jeg har sett på klokka hver halvtime siden halv elleve i går kveld. Trøtt!! I dag legger jeg meg samtidig som Oliver!

Kan jo være et godt tegn også da, jeg sov kjempedårlig de to nettene før alt startet. I natt drømte jeg at jeg veide meg etter fødselen og at jeg hadde gått ned 11 kg:) Har ikke vekt hjemme, så er spent på å veie meg

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tja, det er jo lov å håpe! Men jeg tar gjerne en god natts søvn før det setter i gang altså ;)

Spent på vekta etterhvert jeg også! Var gøy å gå ned 15 kg på en uke sist gang ;)

Tja, det er jo lov å håpe! Men jeg tar gjerne en god natts søvn før det setter i gang altså ;)

Spent på vekta etterhvert jeg også! Var gøy å gå ned 15 kg på en uke sist gang ;)
Oi, gjorde du? Da var kanskje ikke drømmen min så usannsynlig likevel:) Prøvde gamle bukser idag, klarte å få på meg to av de, men var ikke akkurat behagelig. Endte med at jeg tok på meg mammabukser. De passet jo ikke de siste seks ukene.

Kan jo være et godt tegn også da, jeg sov kjempedårlig de to nettene før alt startet. I natt drømte jeg at jeg veide meg etter fødselen og at jeg hadde gått ned 11 kg:) Har ikke vekt hjemme, så er spent på å veie meg

Jeg hadde gått ned 14 kg da jeg kom hjem fra sykehuset med storesøster, hadde også flat mage.

Ikke såååå heldig denne gangen, men ned 10 kg men desverre ikke flat mage denne gangen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde gått ned 14 kg da jeg kom hjem fra sykehuset med storesøster, hadde også flat mage.

Ikke såååå heldig denne gangen, men ned 10 kg men desverre ikke flat mage denne gangen.

Sent from my iPhone using BV Forum
Lurer skikkelig på hva jeg veier nå, men jeg har ikke vekt hjemme. Hadde egentlig tenkt å spørre om jeg kunne veie meg da vi var på helsestasjonen istad, men det glemte jeg. Lille frøkna hadde gått opp 130 gram da, så mor er fornøyd:) Og jeg kan endelig bruke andre jakker igjen, er så mange som har vært for trange!

Back
Topp