For en natt!!

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Jeg har ikke fått sove NOE! Får vondt i ryggen uansett hvordan jeg ligger, halsbrannen har vært heeelt enorm! Itilegg til at jeg må tisse HELE TIA! Altså, jeg kan bare sitte på do - fordi etter et halv sekund så må jeg tisse igjen!

Hvordan er det med dere? :)

Hele uken har vært lite søvn, men i natt har jeg fådt sove, men våkner avogtil og ser på klokken :) har ikke noe vondt i ryggen, enda! jeg kan også våkne på natten av at jeg må på do, men er rett og slett et ork og gå ned i første for og gå på do :/ så jeg bruker og ignorere det viss jeg kan :p får det til avogtil :p

Au..kjenner meg igjen. Hadde sånn mot slutten forrige gang. Kunne ligge max et kvarter i hver posisjon; høyre side,venstre side,rygg.. så måtte jeg snu meg. Sov ikke så mye da nei.
Jeg har hatt flere perioder med søvnproblemer utenom graviditet også,og da har jeg endt opp med å sette meg opp i senga og pakke dyna rundt meg og prøvd å sove sittende.
Har ikke sovna da heller,men det er hvertfall en posisjon kroppen min ikke har prøvd å sove i så det hjelper så jeg får slappet litt mer av,og kanskje får sove når jeg igjen legger meg ned.
Dette svangerskapet har jeg foreløpig ikke hatt de store problemene,men har noen ganger gått og satt meg i sofaen i stua og prøvd å sove der. Har samme effekt,at jeg blir litt mer avslappet og kanskje får sove litt i senga. Men om ingenting annet,så har jeg fått hvile litt da.
Uff,det er få ting som er så fælt som å ikke få sove.
Spesielt når man får kommentaren: " å,joda du har nok sovet litt innimellom,bare at du ikke har merket det".

Jeg har ikke fått sove NOE! Får vondt i ryggen uansett hvordan jeg ligger, halsbrannen har vært heeelt enorm! Itilegg til at jeg må tisse HELE TIA! Altså, jeg kan bare sitte på do - fordi etter et halv sekund så må jeg tisse igjen!

Hvordan er det med dere? :)
Da kan du jo bare ta med puta di på do =) Sove og tisse samtidig =)

Jeg sover faktisk ganske godt om nettene enda.. Bank i bordet! Jeg våkner alltid i 3-4 tiden for å gå på do, vi har bad med do vegg-i-vegg med soverommet, så det er ikke noe problem, men jeg blir alltid så våken av det.. ligger som regel våken minst en time før jeg sovner igjen.. det er sååå kjedelig =P

Lite søvn her og, vondt i bekkenet bare jeg tenker på å bevege meg:/ jeg skal snart gå å hvile:)

Da kan du jo bare ta med puta di på do =) Sove og tisse samtidig =)

Jeg sover faktisk ganske godt om nettene enda.. Bank i bordet! Jeg våkner alltid i 3-4 tiden for å gå på do, vi har bad med do vegg-i-vegg med soverommet, så det er ikke noe problem, men jeg blir alltid så våken av det.. ligger som regel våken minst en time før jeg sovner igjen.. det er sååå kjedelig =P

Jeg tenkte faktisk på og legge meg på gulvet der inne inatt! Men fant ut at det ville ikke ha noe å si, siden jeg uansett ikke satt på do. Gaad, kanskje vurdere bleie.

Så plagsomt å ikke få sove skikkelig og sammenhengende om nettene :/

Her sover jeg relativt godt om nettene for tiden (banke hardt i bordet!!! ). Har som regel en tissepause i løpet av natta/tidlig morgen, men da er jeg så i koma at jeg sikkert kunne sovnet på do hadde jeg sitte for lenge der :P
Heldigvis har guttungen også en god periode nå, der han sover rolig om nettene, og våkner i 6 - halv 7 tiden i stedet for halv 5 -5 :)

Jeg tenkte faktisk på og legge meg på gulvet der inne inatt! Men fant ut at det ville ikke ha noe å si, siden jeg uansett ikke satt på do. Gaad, kanskje vurdere bleie.

He he. På med bleie,sett deg i sofaen og se på tv ;)
Er det ikke da man alltid sovner uansett ? :p

Ikke sikkert badegulvet hadde vært beste medisin mot ryggen, men =P
Får bygge opp med puter så du bare kan lene deg inntil veggen mens du sitter på do.. kan det bare renne =P Hehe.. eller evt bleie ja.. ikke dumt =)

Har sovet sånn siden uke 19, hadde vært deilig med en ordentlig natt med søvn, men jeg er da gravid og jeg kan jo ikke få alt da :)

Åh, jeg og må tisse om natta nå!
Og våkner noen ganger av vondt i magen, sånne stikkinger. Og noen ganger begynner babyen å ha fest, så da blir jeg liggende og kjenne på det ;)

Halsbrann har jeg slitt med og.. Nei, men sove kan vi vel gjøre når vi er pensjonister, eller hva? ;)

Back
Topp