For en natt...

Mi ( nr 2 på vei)

Glad i forumet
Hadde nesten sovnet i går kveld, så fikk jeg så hinnsides vondt i magen, etter litt buldra det og romesterte det inni der, prøvde å ligge litt til, men måtte opp å på do, å jeg skal virkelig si jeg fikk tømt meg, kjære vene å vondt, satt der å stønna nesten, og bare diare, ruslet litt rundt her etterpå og følte jeg måtte spy, men det endte med at jeg sovnet igjen, men våknet til og fra i hele natt med skikkelig kvalme..  Hadde jo håpet at noe satt i gang, for hadde litt små tak i magen, men det ser dårlig ut gitt...  Nå er jeg bare uggen i kroppen..

Ja, mage- og tarmer har ikke godt av å bli skvist flate de heller, så ikke så rart de slår seg vrange :P 

systemet har vært vondt i flere dager her og. Har sluppet unna diare og promp, men uffa som jeg går å raper! Men skulle nesten ønske systemet hadde satt i gang litt mer, da hadde det kanskje vært mindre vondt.
Det merkelige er at det gjelder på natten, kanskje fordi vi da ligger i ro? (så du og skrev om i natt). I natt var jeg oppe sikkert 10 ganger. Til slutt, mellom seks og sju en gang så hadde jeg sovet veldig lite, da kapitulerte jeg, tok en paracet, ett par brødskiver (for ikke å våkne etter en time og være sulten) og la meg igjen. DA fikk jeg endelig sove noen timer i strekk.
Har vært sånn sikkert tre netter den siste uken... :/

Ja her begynte det i natt, men det har jaggu med holdt seg gående i hele dag, alt jeg har prøvd å spise så har jeg spydd det opp igjen, har rett og slett ikke vært i form i dag, mannen mener magen har sunket litt, og det river og røsker i dåsa, har tak med jevne mellom rom, men det blir liksom ikke noe mer autav det.. Sitter her nå med tak i helt nederst, men det er sikkert bare no lureri..  Skal bli spennende å se hvordan natten blir i natt...

uffa.. ikke noe godt.. er råtten i magen som pokker selv, og det og startet inatt.. lukta så fælt, skal love deg at hadde senga kunna, så hadde den jaggu meg flytta på seg.. og dyna hadde lukt opp vinduet og gått ut selv... hahaha..

Back
Topp