for en natt!

november86

Elsker forumet
#snuffs# #snuffs#
ikke meningen å klage, men er så trøtt og lei!
for det første får jeg aldrig sove skikkelig om nettene, for jeg må på do 15 gager hver natt! men i natt har jeg ikke sovet mer enn en time, max! er blitt skikkelig snuffsete, feber og hostet hele natten. når kl var halv seks ga jeg opp. snuen bare renner og renner.
håper virkelig det går FORT over. nesesprayen min virker ikke lenger en gang! KRISE!!
men nå er det opp på jobb noen timer. godt jeg bare jobber halve dager!

håper dere får en bedre start på dagen jenter [:D]

Uff da..
det er så vondt når søvnen uteblir..
blir lite søvn her å.
men det er mest på grunn av laken skrekk om kvelden.
[8D]
Håper du får en fin dag på jobb..
Og at du får sove litt bedre i natt..
[:)]

Uffda.... hørtes ikkje godt ud :/

Trøst deg me det at livmoren legge seg mer oppover mot magen nå og trangen t å springe sånn på do om nettene avtar.... har hatt det sånn eg og, men bler bare mindre og mindre nå :)

Eg føler skikkelig med deg! Eg er på do ca like mange ganger, og tett i nesen...men heldigvis ikke like tett som forrige gang. Kan ligge på rygg liksom[8D] MEN, i natt måtte eg forvise sambo fra soverommet for han snorket så mye at eg ikke fikk sove og Sebastian insisterte på å få sove mellom oss, så ga meg på den kl 2. Men eg sover ekstremt dårlig for tiden, satser på at det gir seg snart.

Uff, dette hørtes ikke ut som den ultimate starten på dagen nei! Håper dagen din kommer seg og at helgen er planløs så du kan bruke den på å bli frisk og komme deg. Drikk masse te med honning og ta cvitamin så får vi håpe søvnen blir bedre etterhvert som blæra og livmoren roer seg. her gikk heldigvis tissetrangen litt i dvale for noen uker siden men før det bodde jeg på do....

ååå jett om jeg skal! håper på å få meg en god kvil [:D] samboer jobber kveld i dag, så jeg skal nyte litt tid alene[:D]
men først er det ut å prøve ny bil nå[:)] må ha en god bil med plass til bebisen kommer[:)]

Så spennende [:D] vi må også skaffe oss ny bil, nytter ikke me en søt liten polo da [8D] Kos deg[:D]

Du får ha god bedring!! Det er ikke noe morsomt å starte en dag uten å ha fått sove nesten noe i det hele tatt! Håper du får slappet av litt i dag, og at natta som kommer blir bedre! [:)] Lykke til med prøving av ny bil!! [:)] (Vi er på utkikk etter "ny" vi og nå, med litt større plass! [:)])

Back
Topp