For en mage...

kattiz_86

Glad i forumet
Jeg har vært hos en venninde i et par dager nå, og da jeg kom hjem i dag så fikk sambo sjokk over hvor stor magen er blitt... Jeg var å kjøpte mammabukse på mandag fordi jeg får ikke igjen buksene mine lenger...

Vi har ingen tvillinger i slekten noen av oss så håper det er bare magen som kommer tidlig :) (får vi tvillinger vet jeg ikke hva jeg gjør) [:-]
Lurer på hva vi skal gjøre for å skjule dette til uke 12 [:'(]

Noen tips?? :)

Ja, holder på å lete meg ihjel etter kamera, men finner ikke :( Skal legge ut så snart jeg får til :)

Ta med mobilen![:D]

tips til å å skjule magen kan jo gå me store klær...eg har kje tenkt å sei det til noen før det vises kjempe godt...har begynt å få mage også:D eg blei ganske fort stor me første ungen og:D hmmmm

Føler meg også ganske oppblåst.. Og det er jo rart, ettersom fosteret er nedafor skambeinet i alle fall frem til uke 12..

ORIGINAL: Gampeguri

Føler meg også ganske oppblåst.. Og det er jo rart, ettersom fosteret er nedafor skambeinet i alle fall frem til uke 12..

Jamen, man er jo oppblåst i begynnelsen! Det er rett og slett luft! [8D]

ORIGINAL: EEM

Jeg syns magen min har blitt mindre jeg.. Hehe, buksene er nesten litt for store!

Magen min har også blitt mindre. Jeg har gått med mammabukser for de vanlige strammer for mye, men nå detter bare mammabuksene ned og det går nesten helt fint å gå i de vanlige. Får bare litt vondt hvis jeg sitter.

I helga hadde jeg seriøst stor mage!!!!! Men det var bare luft[&:] Så nå er alt normalt igjen[:D]
Men den kommer nok snart[:)]

Men.... Hvorfor skjule magen?? Måtte bare spørre.. Hehe:)
Jeg er bare to mnd på vei og har allerede mage. Jeg har barn fra før av da, så da kommer den litt tidligere. Har nesten ikke sjangs å skjule den:)

Har fått skikkelig mage eg og.. Har berre gitt opp å skjule det. I følge min lege er det hormoner som driver å jobber, derfor vi blir sånn. Har gått ned 5 kilo sia eg blei gravid sia eg spyr sånn, likevel har eg den ballongen framme[8D]

Back
Topp