For en mage!

Jeg vinner! Her er meg i går, før (!) middag. Føler magen skal sprenges til tider!
c4cab41b2c7d602529a72350fb1aebf2
Åååå... Så fin mage! Ser jo ut som skikkelig babymage! Her ser det bare ut som jeg har kost meg skammelig godt i ferien :P

Åååå... Så fin mage! Ser jo ut som skikkelig babymage! Her ser det bare ut som jeg har kost meg skammelig godt i ferien :P
Det er bare en god kombinasjon av masse sjokolade i sommer og ekstremt med luft i denne magen ;) Sliter særlig på ettermiddagene å skjule denne, for det er som du sier, den ser jo ut som babymage :O Hopper rett i vide bukser rett etter jobb, for da orker jeg ikke å holde den inne lenger :D

Jaaa, samme her! Hadde ikke trodd jeg skulle se gravid ut så fort. Er bare oppblåst da, but still.

Og nå skal vi skal til svigers i helga :o
kjære vene, hva kan jeg ha på meg uten at jeg A: skal dø av åndenød B: vise at magen har vokst.
Ikke så lett dette!
Jeg er på hytten med svigers as we speak. Her er det vide t-skjorter og løse joggebukser som blir min kleskode for helgen. Håper bare ikke de blir mistenksom når jeg ikke drikker noe vin i løpet av helgen :P

Haha i kveld er magen virkelig struttende :P sååå oppblåst!! :)

Syntes den så ut som en skikkelig søt babymage ❤ Hos meg blir jeg liksom oppblåst fra under puppene til trusekanten :p :D
Hehe! Sånn er jeg også! :shy: må vel innse at jeg er småfeit med innbilt gravidmage.... ;)

ImageUploadedByBV Forum1471686252.905722.jpg

Jeg er så oppblåst, eser ut iløpet av dagen så vet ikke hva jeg skal kle på meg på jobb! Klarer ikke noe som strammer, vil spy av det :p

Fine mager! <3
Jeg er så stuttjukk at her vil ingen mistenke noe på maaange uker :D:p

Back
Topp