Snart2tette
Betatt av forumet
Åååå... Så fin mage! Ser jo ut som skikkelig babymage! Her ser det bare ut som jeg har kost meg skammelig godt i ferienJeg vinner! Her er meg i går, før (!) middag. Føler magen skal sprenges til tider!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå... Så fin mage! Ser jo ut som skikkelig babymage! Her ser det bare ut som jeg har kost meg skammelig godt i ferienJeg vinner! Her er meg i går, før (!) middag. Føler magen skal sprenges til tider!![]()
Det er bare en god kombinasjon av masse sjokolade i sommer og ekstremt med luft i denne magenÅååå... Så fin mage! Ser jo ut som skikkelig babymage! Her ser det bare ut som jeg har kost meg skammelig godt i ferien![]()
Jeg er på hytten med svigers as we speak. Her er det vide t-skjorter og løse joggebukser som blir min kleskode for helgen. Håper bare ikke de blir mistenksom når jeg ikke drikker noe vin i løpet av helgenJaaa, samme her! Hadde ikke trodd jeg skulle se gravid ut så fort. Er bare oppblåst da, but still.
Og nå skal vi skal til svigers i helga![]()
kjære vene, hva kan jeg ha på meg uten at jeg A: skal dø av åndenød B: vise at magen har vokst.
Ikke så lett dette!
Syntes den så ut som en skikkelig søt babymage ❤ Hos meg blir jeg liksom oppblåst fra under puppene til trusekanten![]()
I går kveld, oppblåst som bare det!
Tusen takk men eg er jo bare i veke 5!Syntes den så ut som en skikkelig søt babymage ❤ Hos meg blir jeg liksom oppblåst fra under puppene til trusekanten![]()
![]()
Nå var eg ikkje helt flat heller etter 3 barn, men men, pytt pytt 
Hehe! Sånn er jeg også!Syntes den så ut som en skikkelig søt babymage ❤ Hos meg blir jeg liksom oppblåst fra under puppene til trusekanten![]()
![]()
må vel innse at jeg er småfeit med innbilt gravidmage.... Jeg vinner! Her er meg i går, før (!) middag. Føler magen skal sprenges til tider!![]()