For en kveld!

• Trådstarter Trådstarter memories
  • Opprettet Opprettet
M

memories

Guest
Hei jenter!

Dere vet at jeg skikkelig grudde meg til at sambo skulle feire 30-årsdagen sin? MEN...det gikk over all forventning[:D] Storkoste meg så til de grader[:D] Skal si jeg skal slutte å ha andre tanker om ting, før jeg opplever det[8D]

Det kom nemlig bare 3 stk...ene karen har jeg rimelig god kjemi med i utgangspunktet...han er kjempetrivelig[:D] Men så begynte vi å spille poker (er veldig glad i poker jeg[:)]) og da begynte praten å gå...gutta drakk...vi lo...slo vitser og hadde det kjempekoselig[:D] Vi spiste hjemmelaget pitsa (mangler en vesentlig knapp på tastaturet[8D]) og masse snop[:D] Og jeg og sambo gikk med 400 kr i overskudd til slutt[:D][:D][:D]

Vi hadde rett og slett en trivelig og sinnsykt koselig kveld...selvom jeg hater å være på fest edru...men gutta er fedre da og skjønte åssen jeg har det[:D] Klokka var nemlig 06.15 før vi krøp til køys[8D]

OG...nå nettopp...så...hihi...drev vi på med litt ...og det er LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENGE siden

Så bra at det ble vellykket! Ingenting som er bedre enn det [;)] 

ORIGINAL: veslejinta

Så bra at det ble vellykket! Ingenting som er bedre enn det [;)] 

Signerer![:)]

Så bra at det ble en koselig kveld for deg også.. [:)] og ikke minst, en kjempe kjekt morgen.. hehe [;)] 

Hehe...var mest for samboers skyld...men jeg hadde vel godt av å bare kjenne han inni meg[;)] Følte meg jo som jomfru[8D]

Hehe...var mest for samboers skyld...men jeg hadde vel godt av å bare kjenne han inni meg Følte meg jo som jomfru

Hehe.. ja lenge siden jeg har fått meg noe nå, så det blir nesten jomfru fødsel på meg.. hehe.. [;)] 

ORIGINAL: Silje_

Hehe...var mest for samboers skyld...men jeg hadde vel godt av å bare kjenne han inni meg Følte meg jo som jomfru

Hehe.. ja lenge siden jeg har fått meg noe nå, så det blir nesten jomfru fødsel på meg.. hehe.. [;)] 

Hihi....[;)] men har jo liksom ikke lyst egentlig...men sambo tente meg han etterhvert...også er dt jo bursdagen hans da[;)]

Hihi.... men har jo liksom ikke lyst egentlig...men sambo tente meg han etterhvert...også er dt jo bursdagen hans da

Da var du snill [:)] hehe
Her hos meg har jeg alltid lyst!! hehe.. bare synd at jeg ikke får.. heheh

Så bra at festen blei en positiv opplevelse, det unner jeg deg [:D]

Back
Topp