For en kjedelig kveld....

Cathygirl

Forumet er livet
Eg har vært helt utslått i heeeele dag. Hatt en hodepine som bare har blitt sittende i hodet i hele dag (endelig gitt seg) og vært kjempe trøtt! Sovnet på sofaen i dag morges etter eg hadde levert snuppa i bhg! Lenge siden eg har sovet på dagen nå!

Uansett!!
Her sitter eg og burde bare pellet meg i seng, men...
Mannen ser kampen på tv[:'(] så eg trykker på pc'en selv om d e temmelig kjedelig i dag kjenner eg.. hadde tenkt å installere et spill på pc'en, men fant ikke den ene cd'en så da e eg like langt[:'(]

Har vært en kjip dag etterfulgt av en kjip kveld...[:o]
Har kost meg med en venninne i dag, men har jo vært helt kake så sikkert ikke mye selskap i meg[&:]

Tror eg ska pelle meg i seng ganske snart eg og håpe på en bedre dag i morgen. I morgen har snuppa ferie så eg bør være i litt bedre form da!
Hun sku egentlig hatt ferie hele uken, men hhun fikk komme to dager i bhg siden eg spurte så fint! Og d har vært sinnsykt godt for kjenner d e et slit å ta meg av henne alene nå om dagene![:o]
Mannen ska jobbe tom. torsdag før han har fri så får prøve å finne på noe kjekt så vi ikke går på veggene her!

Litt syting fra meg i dag desverre...[:o] bare synes d e mye tyngre å være gravid denne gangen enn første gang[:o] håper eg kommer over knekken snart![8|]

huff det høres ikke noe kjekt ut..
Du får ha masse god bedring[:)][:)]
håper du blir bedre så dere får nyte ferien[:)]

Sånne dager stiiinke!!! Håpe du får en bedre dag imorgen!!!
God klem

Back
Topp