For en jævelig dag

Krølla82

Forumet er livet
Jeg vokna kl 1 i natt med de verste magesmertene, hadde vondt i mellomgulvet og på høyreside under ribbeina. Det kom og gikk,og ga seg ikke før kl 17. Jeg var på legevakta og de mener jeg muligens har hatt et gallesteinsanfall. Det var nesten like ille som rier.[:'(]

Jeg følte meg i helt fin form i kveld så jeg har trent 30 day shred, kan jo ikke hoppe over en dag. Trente med litt mindre intensitet siden jeg har kasta opp i hele dag pga de fryktelige smertene,men igjennomførte alle øvelsene gjorde jeg.[:D]

wæææ gallesteinanfall?? de ier jo at det skal være heilt forferdelig!!! ikke rart at du hadde smerter. stakkars deg!![&:]

ORIGINAL: Xena87

wæææ gallesteinanfall?? de ier jo at det skal være heilt forferdelig!!! ikke rart at du hadde smerter. stakkars deg!![&:]

Jeg skal love deg at det var ikke noe behagelig nei,fastlegen skal ta masse prøver og sende meg vidre til undersøkelser.

Har hatt dette noen ganger før,men er så lenge i mellom så jeg har ikke fått somla meg til lege,men nå skal jeg.

a
Rapport | Innlegg nr.: 3

Side: [1]

Alle Forum >> [Termin- og barselklubber] >> 2009 >> August 2009 >> For en jævelig dag Side: [1]

aaauuuu!!!!stakkars deg!!!

Gallesteinsanfall er drit vondt, jeg har også hatt gallestein, heldigvis er steinene fjernet. Men fy f... så sykt vond. husker en av de siste afallene jeg hadde før jeg ble operert, da måtte jeg til slutt på legevakten å få en sprøyte i hvert lår for at smertene skulle gi seg. Off stakkars deg. Håper du får fjernet de fort.

Det hørtes slettes ikke godt ut! Er enormt imponert over at du greide å motivere deg selv til å trene etter de smertene!!!

Uff. Har hatt liknende anfall sjølv, her mistenkte dei først nyrestein og siste anfallet gallestein.
Men fant aldri ut av det då..

Var på flere CT-scanner og ultralyder. Men ingenting som dukka opp.
Er no 2 år siden eg hadde anfall sist, men det var et av de verste anfalla då.

Spydde i fleire timar, klarte ikkje ligga, ikkje stå å ikkje gå..  måtte få sprøyte for smertene.. Usj..[&:]
Kan sammenliknast med rier ja, om ikkje verre syns eg altså..[&:] så *bank-i-bordet* for at det ikkje dukke opp fleire gongar!

Her pleide det å vare i 3-5 dagar då, med smerter i bølger..[&:]

Håper du ikkje får det igjen!![:)]

Sender deg en GOD BEDRINGSKLEM, om det er bare halvparten så ille som rier så skjønner jeg du har hatt det vondt!!

Back
Topp