For en herlig dag!

HemmeligG

Forumet er livet
Åh, for en herlig dag! Sola skinner og livet er bare helt flott![:)]
Var hos jordmor for første gang i dag, og jeg fikk høre hjertelyden til lille nurket!Det var helt fantastisk å høre det lille hjerte slå så fort! Og dere kan tro det var en stolt kommende far som sto ved siden av meg og gliste fra øre til øre![:D] Nå er hele graviditeten plutselig blitt mye mer virkelig, for nå vet jeg helt sikkert at det er noe der inne, og det lever! [:)] Ah, jeg gleder meg til oktober!

Ellers så får jeg kanskje reparert bilen min allikevel![:D] Sambo har jobba på et bilverksted før, så jeg fikk levere bilen der i dag, så de skal se på det i morgen. Han ene mekanikern mente at jeg kanskje kunne få dekka reparasjonen på forsikringa mi, og det hadde jo bare vært helt flott![:D]

Ha en fortsatt nydelig dag alle sammen!

hihi, så det var ikke bare sola som gjorde den flott. så kos da. d er fantastisk å høre hjertet[:)]

Det er så deilig det er VÅÅÅÅR [:D]. Så kos å høre hjertelyden  Victoria og jeg har fartet i hele dag. Var på åpen barnehage og gått oss lang tur. Hun koste seg masse så håper for hennes del hun får barnehageplass. Hun bare nyter å være sammen med andre på hennes alder krysser fingre og tær
Ha en kos kveld alle sammen kooos fra meg

ORIGINAL: Oktober07

Til Solsikke76=0)

...Ville bare si at det bildet du bruker av jenta di under signaturen er så utrolig nydelig [:D] ... smiler hver gang jeg ser bildet... [:D]

Tusen takk [:D]. Jeg er så gla i Ole Brum tvinger på henne samme interesse hi hi. Syntes det var veldig gøy [:D]

ORIGINAL: pupple

hihi, så det var ikke bare sola som gjorde den flott. så kos da. d er fantastisk å høre hjertet[:)]

Back
Topp