FOR EN HERLIG DAG!

mozart

Blir kjent med forumet
Kom hjem fra jobben i dag til mannen min som hadde fri. Sola skinte og det vet herlig varmt ute. Han inviterte meg med på en romantisk BLÅTUR! Vi tok med sitteunderlag og gikk ut og nøt sola i guds frie natur, skikkelig deilig og romantisk var det! Da vi kom hjem spiste vi middag på verandaen (er ikke vanlig i Troms i mars!!). Livet er herlig!!!

Åhh deilig da!!Så snill og romantisk han er da!![:)] tror d er sol over hele landet nå!! er så hærlig med sol igjen!!![:D]

Ja det har vært en deilig dag i dag[:D]. Har også gått en liten tur med familien og nøte sola.[:D]

Åhh sørennnn været her i stavanger er digg i dag,veldig herlig dag...vi grilla på terassen og koste oss masse[;)]

Så deilig da!

I dag har jeg begynt sommeren på terrassen min. Rigget meg til i solstolen, innsmurt med solkrem i oppbretta bukse og singlet. Og jeg svettet og lillejenta i magen ommøblerte og jeg leste blad og spiste druer og bare nøt det i et par-tre timer. Deilig! Perfekt å tilfeldigvis ha klart å sette av denne dagen som feriedag (bestemte det i begynnelsen av februar). [:D]

så flink blåtur-mann!![:)][:)] jeg har hatt lunsjbesøk, satt på verandaen og spiste nybakte baguetter og ost og is-te, og så stakk vi til byen og spiste is!:) nå har jeg og mannen vært på ikea og kjøpt kommode og stol til barnerommet, og på reflex og kjøpt inn til babyen..:) madrass, overmadrass, sprinkelbeskytter, stelleveske osv...svidd av litt penger ja![:)]
men NYTER sola! vi må nyte det så lenge vi kan! i alle fall her i bergen[:D]

så koselig!!

Vi drakk kaffe og spiste kake på verandaen i går, satt ute i 2,5 timer, utrolig deilig. Like fint vær i dag også.Meldt samme vær ut helga[:)]

Vi har nå vert ute i hagen og gått tur og lekt i sandkassen nesten hele dagene nå når det har vert så fint!!!! Blir så fyllt opp med energi ijenn [:D] I dag er det enn del vind så får være inne litt mens vesla sover.

Back
Topp