For en helg

Babyboom

Forumet er livet
*MIA*
Vet fortsatt ikke hvordan det går med spiren i magen . Var jo en tur på legevakten i går og fikk jo ingen ultralyd der heller . Har brukt helgen på å sove. Tenke. Sjekke på nett om andre har klart seg fint selv om de har hatt blødninger . Jeg har ingen store blødninger, kun litt når jeg går på do. Håper så inderlig at jeg får fortsette å være her og at jeg får en baby i desember . Kryss fingrene for meg jenter . Jeg får vel vite hvordan det har gått i morgen .
 
Krysser fingrene for deg, lykke til i morgen!
 
Krysser fingrene for deg :) Lykke til i morgen!
 
Har hatt en blødning, ca to papir dotter, ferskt lyse rødt blod, alt var ok his meg.
De sa at det er normalt og blø litt, lykke til.
 
Krysser fingrene jeg og. Fikk heller ingen UL når jeg var på legevakten. Synes det er rart at dem ikke har det der. De hadde en doppler da, men den kunne ikke legen bruke.

Grunnen til at mange (vertfall mindre legevakter) ikke har ul apparat, er fordi dette er et dyrt apparat. I tillegg må alle leger som bruker det kurses. Det er også dyrt. økonomi stryr dessverre det meste. Og så lenge det ikke er noe en MÅ ha, så bli det nok nedprioritert. Men at legen ikke kunne bruke doppler, syntes eg var litt snodig!
 
Grunnen til at mange (vertfall mindre legevakter) ikke har ul apparat, er fordi dette er et dyrt apparat. I tillegg må alle leger som bruker det kurses. Det er også dyrt. økonomi stryr dessverre det meste. Og så lenge det ikke er noe en MÅ ha, så bli det nok nedprioritert. Men at legen ikke kunne bruke doppler, syntes eg var litt snodig!
Jeg skjønner den greia med økonomi og at dem må kurses. Det var Oslo Legevakt, mulig jeg forventet litt for mye da. :/
Nei legen sa han ikke kunne så jeg måtte bare dra hjem og vente på min spontanabort. Jeg følte meg skikkelig dårlig behandlet selv om det ikke er mye dem får gjort når man har en SA. Skjønner det...
 
Jeg krysser fingrene for deg! Det behøver ikke å være noe galt selv om du blør. Jeg har to venninner som begge blødde uten at det var noe galt. En av dem blødde igjennom hele svangerskapet. Hun ble blodfattig, og måtte sykmeldes, men fødte en frisk gutt tre dager før termin. Hun andre er fortsatt gravid. Håper det er en slik "ufarlig" blødning du har!
 
Vi har jo legevakten på sykehuset så de kunne jo bare sendt meg opp en etasje . Men får svar i morgen på hvordan dette har gått . Har ikke smerter og bare litt blod når jeg har vært på do så håper alt er bra
 
Lykke til! Stakkars deg som har hatt en sånn helg :( håper du får gode nyheter imorgen!
 
Jeg sniker fra oktober. Ville bare fortelle deg det at det trenger absolutt ikke være noe farlig! Jeg har blødd siden uke 5, noen ganger så mye at jeg må ha brukt små BLEIER (!!) eller sittet på do/stått i dusjen til der verste har gitt seg! Det har vært friskt blod, men ikke så veldig mye smerter, bare litt murringer. I magen min er det en sprett levende minibaby som spreller hver gang vi har vært å sett :) legen sa at 2/3 blør gjennom sv.skapet, men alle forbinder det med det verste.
Dette var en positiv opplevelse, desverre er det ikke alltid slik men da vet du iallefall at det trenger ikke være noe :) legen sa også at i de aller fleste tilfellen av SA var det store smerter med koagler. Lykke til, stor klem <3
 
Back
Topp