For en helg:-)

• Trådstarter Trådstarter *Nikki*
  • Opprettet Opprettet
N

*Nikki*

Guest
Takk til minibønna som åpnet hjemmet sitt og lot oss få være sammen med hennes fantastiske familie(samt en fantastisk fatboy,som jeg glemte å stappe i bilen når jeg reiste[8D][:D])
Elsker den lilla kommoden i gangen,helt rått! Jeg må nok prøve meg på samme hylle system som deg og kanutten til skoa til vic og bell. Ble jo så inspirert.
Mannen din er jo bare herlig og henrik skulle jeg virkelig kosa masse mer med hadde jeg vært i form. Men fikk kose det flotte håret hans da.

Må bare beklage om jeg har tettet doen deres[&o] da med hår altså[8D]
Dro av meg nesten hele parykken for å prøve å ikke slenge det fra meg i hele huset.....selv om sikkert støvesugeren har måttet spise noen kg den også[&o][:)]

FROKOSTEN HJEMME VAR RÆÆÆVA I DAG!
Brød som må være fra 1800 tallet eller noe.... savner nystekt brød og rundstykker hos deg,det var knall frokost.

så var det treffet på lørdag! KOOOOOOOOSELIG! For en fantastisk gjeng av mammaer og babyer. Håper ikke jeg har smittet noen av dere.
Formen min var ikke helt på topp, men koste meg så masse for det om.
Bell var jo i slaget på lørdag og mor var happy for det!![:D] Siden hun ikke var så fornøyd på lørdag..
Nå er hun hjemme med en så svak og ynkelig stemme,forskjølelsen er noe dritt! For meg funker det greit-er jo så stille når hun prøver å klage[8D][:D]

MommyMaria[8D][:D]
Takk for hjelpen til kjøring når hode holdt på å sprenge,regningen sender du bare i posten og ta deg godt betalt. Du må jo ha ekstra lønn for grunnet snørr og gørr som du måtte være i nærheten av[:D]

SUPERTEAM: jeg skylder deg masse paracet til bell=) glemte å kjøpe,men ordner det siden. Tusen takk! Det funka som fjell!=) Jeg må nå kjøpe meg den gajol saken neste gang jeg skal på tur,den virka knall. nesten så jeg må ta en fest med din samboer

kanutten da=)
vi beklager om sengen til lv er full av gammel sur melk[&:] jeg glemte jo gulpeklut de 2 gangene bell sov der[&o] send regning du også[:D]
du er virkelig kjapp i svingene selv om gangen er litt annerledes enn første gang jeg så deg[8D][:D]
du hadde et fantastisk koselig hjem og vi koste oss masse når vi var der...
hadde din kjære hørt noe av når vi snakket om *poff poff* eller når vi sa *poff poff,poff,haha,hehe'poff poff??
Kjempe koselig å se mannen din! =) glemte å se gjennom den nye katalogen og syns jeg ikke fikk stukket innom butikken deres=) det må jeg gjøre en annen gang.
Bra svigermor fikk kost med os! huset deres står jo klart her i froland,må bare pusses opp! så du har noen år på deg til å få ryggen bra,før du må sy gardiner og diverse...=) mulig sveive malerkosten! så kan jeg slappe av ved siden av å se om det blir bra?!?! eller?? jeg liker ikke å pusse opp[8D]
håper jeg får treffe lv en annen gang!=)
kaken du laget.........oh my good

savner dere allerede!
hadde det iallefall så knall!

MINIBØNNA:
jeg kjøpte strepsils for over 300 kr[8D][8D][:D]
men det gikk over 1 brett i natt[&:][&o] er det mulig liksom.... disse forsvinner nok fort,hehe da får du ta med ny ladning i mars?!?[:D]
nå har jeg ladet batteriene og formen er litt bedre i dag! la meg før 23 i går og sto ikke opp før 12 i dag!=)))

tror nesten jeg svidde av en usa bilett på denne turen[8D]
rett under ialledall... pengene flyr når nikki kan shoppe i sverige,hehe!

Som jeg skulle ha sagt det selv nikki [:D][:D]

Tusen takk for ei kjempe flott helg alle sammen, meg og Ella har storkost oss sammen med dere flotte mammaer og babyer [:D][:D]

:-))))
Fikk ikke svart deg på mld i går maria. Turen hjem i går gikk i mye hosting og grining fra bell[&o] Synging fra meg[8D] men hun sovnet til tross for den heksestemmen jeg hadde på slutten[8D][:D]

Vic er i bedre form og tror feberen har gitt seg!=)
Nå er det bare å se om det er noe farger som kommer i potten snart[8D][:D]
For en helg ja... sykdom og moro på samme tid!

ORIGINAL: *Nikki*

:-))))
Fikk ikke svart deg på mld i går maria. Turen hjem i går gikk i mye hosting og grining fra bell[&o] Synging fra meg[8D] men hun sovnet til tross for den heksestemmen jeg hadde på slutten[8D][:D]

Vic er i bedre form og tror feberen har gitt seg!=)
Nå er det bare å se om det er noe farger som kommer i potten snart[8D][:D]
For en helg ja... sykdom og moro på samme tid!

Hehe..ho syntes nok du sang så fint atte :)

Godt å høre vic er bedre, det letter litt på mammahjertet det :)
Hehe....ho er på potta nå ja [:D][:D]

Litt av ei helg, uten tvil.
Vi har hatt oss en tur på legevakta i natt også -Ella er blitt verre....håper på litt bedring utover dagen da, men blir hun ikke det så vil de legge henne inn :( Får bare vente å se hva dagen bringer...

Ja tusen takk for en nydelig helg :):) Og tuuuusen takk Kanutten som åpnet hjemmet for meg:)
Kjempekoselig å hilse på alle sammen!! Nydelig familie :) Jeg var jo så heldig å fikk hilst på lv også!! En herlig gutt:)
kjempekoselig å hilse på alle på Lørdagen!! Ble jo 11 stk!! bilder fra treffet kommer denne uken en gang:P
Ja jeg håper da inderlig at mannen din hadde på seg øretelefonene heeeeele tiden kanutten :P

kommer gjerne igjen en gang :D

og håper vi får fikset til et stortreff på sørlandet og en gang:)

Vi har hatt oss en tur på legevakta i natt også -Ella er blitt verre....håper på litt bedring utover dagen da, men blir hun ikke det så vil de legge henne inn :( Får bare vente å se hva dagen bringer...

ånei..... :( Så kjedelig :(

Var det samme som skjedde natt til søndag eller?

Lille herlige ella!! Må hun bli frisk!!! <3

Tusen takk for en super hyggelig helg jenter, dere er FANTASTISK

Og ang lørdagskveld sååååee...

Trenger ikke vin vi

når endte dere på legevakten i går da?
Når det er skjedd 2 ganger da burde hun nesten fått en grundig sjekk. bra det blir innleggelse om det skjer igjen. Du får jo ikke slappe av når du hele tiden tenker det skjer igjen da...

jepp,her blir det potte noen dager[8D][:D]
moro...det der får far i huset ta seg av!=)

hehe... tenk hvordan vi blir med vin da?? enda værre [:D]

når endte dere på legevakten i går da?
Når det er skjedd 2 ganger da burde hun nesten fått en grundig sjekk. bra det blir innleggelse om det skjer igjen. Du får jo ikke slappe av når du hele tiden tenker det skjer igjen da...

jepp,her blir det potte noen dager[8D][:D]
moro...det der får far i huset ta seg av!=)

ja, dere er jo på jakt dere... hoho

Superkoselig å treffe deg i helgen, Nikki :) Vi må få til flere treff :):):)

ORIGINAL: Smulan*

Superkoselig å treffe deg i helgen, Nikki :) Vi må få til flere treff :):):)

det må vi få til:-)
jeg er med på den![:D]

Kjempe hyggelig og hilse på deg Nikki[:D] Og dere andre så klart da[:D][:D] Var glad hu bell ikke sov seg gjennom ALT sånn at vi fikk hilst litt på henne også, lille vakringen[:D]

Håper du og bell blir fooort friske!!!!![:)][:)]

Og MariaMommy - håper Ella blir frisk snart igjen også!!! [:)][:)]

Høres ut som dere har hatt ei super helg[:D]

Ja, takk for en utrolig koselig helg jenter[:D]
Fikk trimmet mage musklene godt på lørdags kvelden.
Lars hørte ikke noe oppe. Godt han hadde på øreklokkene når han satt å så på tv. Hadde på de for å ikke vekke OS som lå på samme rom. (Lars ble skånet for mye ved å ha på de[;)]
Han hadde bare syntes det var ille artig om han hadde hørt noe. Han kunne nok tenkt seg å sittet nede sammen med oss[;)][;)]

Håper ikke det blir lenge til neste gang vi sees.
Føler litt på at jeg ikke fikk vært 100% meg selv med oppvartning og sånt. Har levd på smertestillende i helgen for å si det sann.
Superteam fikk bare vanlig brød til frokost stakkars, ikke noe ferske rundstykker og fersk brød på henne[&:]

Dårlig samvittighet har jeg også for at jeg ikke hadde handltet inn masse smågodt.
Vi skulle jo hatt det når vi skravlet på lørdags kvelden.

ORIGINAL: nurkis og Sander

Kjempe hyggelig og hilse på deg Nikki[:D] Og dere andre så klart da[:D][:D] Var glad hu bell ikke sov seg gjennom ALT sånn at vi fikk hilst litt på henne også, lille vakringen[:D]

Håper du og bell blir fooort friske!!!!![:)][:)]

Og MariaMommy - håper Ella blir frisk snart igjen også!!! [:)][:)]

du virker som en så herlig person nurkis=) vi blir bedre kjent på treffet[:D]
håper snart vi blir friske,sliten og lei nå.
storesøster er bedre nå etter feber i over en uke og legevakt og styr.. nå er det bare å få feberen og den såre halsen til bell vekk;)

bra dere fikk sett sove dyret mitt,som aldri sover så lenge,hehe=)

KANUTTEN SLUTT SLUTT SLUTT!!!
så du ikke ræva mi i helgen?? jeg trenger ikke noe smågodt[;)] vi hadde da melke hjerter,non stop,kaker,cup cakes.. vi hadde mer enn nok snuppa.
Du vartet oss mer opp enn du skulle.... du skulle jo igrunnen bare sittet med beina på bordet..

den middagen på fredagen-oh my good å godt!!
må ha oppskritf! du har sagt det,men jeg husker nada![8D][:D]

håper du tørr å ta turen til meg snart igjen kanutten,så jeg kan varte opp deg! og ikke sykehuset..=)

hehe,mannen din skulle jo bare kommet ned til oss![:D]

er jo mulig ella også har rs.. så nå må jeg følge godt med på bell også..
er jo feber,sår hals og div..[&o] disse søte små skulle ikke hatt lov til å være syke..

synd vi ikke fikk sett deg, men blir flere treff

Back
Topp