For en helg.

Mialille

Forumet er livet
Har hadd en kjempe bra helg. Og ville egentlig ikke at den skulle ende. :P

Fredag va vi i badeland med Julie, etter at vi kom hjem fra den påbegynte kjøreturen våres til Hammerfest. Sambo skulle på sykehuset, men siden det va så dårlig vær, så snudde vi, og kjørte hjem når vi kom halvveis. Vi ville jo hjem samme dagen nemlig. :)
Kjempe artig å være i badeland, første gangen vi va der. Åpna nu i begynnelsen av januar. MASSE folk. Masse unga. :)
Julie kosa seg masse, og sovna i arman mine etter grøten, når ho skulle få flaska. Det har ho ikke gjort siden ho va liten liten baby. :P

Lørdag, så skulle æ og sambo og trene. Men siden han enda hadde ondt i musklan etter treninga på torsdagen, så for vi på shopping og kafè med hannes kort. :P Julie kosa seg hos bestemora og bestefaren. :) Va godt å bare være oss nån tima. :)
Henta ho hjem, lekte med ho, og la ho. Så laga vi hjemmelaga-pizza. :)

I går, søndag, så va lillemor enda en gang hos bestemor og bestefar. Da skulle vi voksne trene. Så bada vi i badalandet etterpå. :)
Pappa laga hjemmelaga lapskaus, så vi for dit å spiste middag etter badinga. :)
Så leide vi film, og avslutta helga i sofaen foran tv'n. :)

Lenge siden æ har hadd en så bra helg, og travel. :P Men æ like det. :)

I dag skal vi å se setter nåkka flytegreier for lillemor, for vi skal å bade i mårra igjen. :) Og potta, det skal vi også kjøpe nu. For meg en gang vi tar av ho bleia, våt eller tørr, så tisse ho på golvet. :P

Nu skal vi vekke sambo og spise frokost. :) Ha en fin dag. Og håpe alle andre også har hadd ei bra helg. ::)

Så koselig å høre [:)] Det er utrolig gøy å bade med de små.. vi har gått på babysvømming fra august og nå er det ny sesong snart.. avslutta det 6 des og begynner igjen 31 jan :D det er såååå gøy.. vi dukker under vann og plasker [:)]

Min helg så sånn ut :

Fredag :
Ferdig på jobb kl 15. Samboer og Emilie kom å henta meg, vi spiste på mc donald(ikke emilie da [8D]), dro å handlet litt etterpå.. på kvelden lagde vi lasagne og så på film.. satt barnevakt på samboer sin bror på 9 år..

Lørdag :
Sto opp seeeeeint alle mann, jeg, emilie & bestemoren til emilie dro en tur på kjøpesenteret(skulle kjøpe sko og litt stæsj til snuppa), så henta jeg kjolen min jeg har bestilt til ett bryllup(den var perfekt), mens jeg gjorde det her så samboer på fotball kamp [;)] På kvelden lagde samboer moussaka og vi så mgp og resten av filmen fra fredag [;)]

Søndag :
Sov leeeeenge da også.. sto opp, spiste og dro rett på lekeland for å møte vennene til emilie :-) Det var kjempe morro.. deretter dro vi hjem og jeg lagde middag, etter middagen dro vi hjem til farmoren til snuppa og bada i boble bad(jeg og em) så var det hjem og lallings for minste jenta :) Jeg tok meg en tur til mamma på besøk, kom hjem og la meg i tolv tida [;)]

En herlig fri helg på denne fronten også :) nå skal jeg på jobb så vi snakkes [:)]

Det hørtes ut som en fantastisk helg[:D][:D]

Ja, det va en fantastisk helg også. :)

Og hørtes ut som du også hadde en bra helg, t0mmelise. :D

ORIGINAL: baby feb 10

Så koselig helg [:)]

Godt å ha litt alenetid også

Ja, det va godt. :)

Back
Topp