For en helg

11Giggs

Forumet er livet
Marsboerne2017
Tror sannelig jeg har omgangssyken [&:]
Igår var jeg nesten konstant kvalm og uvel. Klarte ikke spy selv etter 6 brekninger på en time. Fikk nok og stakk fingrene i halsen. Kom opp hele dagens og gårsdagens meny [:'(] Løs mage hadde jeg også. Var konstant urolig i kroppen. Lå på sofaen og døste omtrent konstant. Måtte legge meg før junior.
I hele natt har jeg sovi urolig. Sto opp i 23-tiden igår kveld og fikk i meg en halv banan for jeg var helt skjelven. [:(]
Idag var jeg på do 7 ganger innen en time pga diarè. La meg til å sove igjen etter at junior var levert på skolen. Sto opp for en halv time siden og føler meg litt bedre. [:)]
Håper jeg er ferdig med diarè og spying nå [&o]

Kan jo legge til at jeg har spottet lit brunt i går kveld, natt og litt i dag tidlig. heldigvis ikke mer rosa. [:)]

Uffda, håper formen din bare blir bedre nå....er ikke noe kjekkt med omgangssyke also...

Takk jenter [:)]
Formne min er litt bedre nå. Ikke kastet opp mer og ikke mer diarè. Pøver å få i meg litt mat (mariekjeks, tomat, druer) og vann. Føler jo at kroppen er i ulage grunnet lite næring.
Spotter fortsatt brunt da [8|]

Huff så slitsomt da! man har jo som regel nok med en gravid-kropp litt i ulage om dagen.

Så lenge du bare spotter litt brunt så er det nok ingen fare[;)]

Huff, hørtes ut som en slitsom helg ja. [&:] Man har jo liksom nok med å være gravid, og trenger i hvert fall ikke det ekstra stresset med omgangssyke oppå det igjen. [8D] Ønsker deg masse god bedring, og den brune spottingen er sikkert ikke noe å bekymre seg for.

Takk for omtanken [:)]
Formen er stigende. Heldigvis. Fått i meg litt mer mat. Spiser lite og ofte. Lurer sannelig på om ikke svangerskapskvalmen lusker i hjørnene nå.... [8|]
Spotter fortsatt brunt, men så lenge det er brunt og ikke rødt så skal jeg la være å bekymre meg. [:)]

Back
Topp