For en helg

• Trådstarter Trådstarter .
  • Opprettet Opprettet

.

Elsker forumet
En ordentlig prinsesse har vel feiring i 3 dager ??
Familien min, tante og onkel kom igår. Da de ikke har mulighet til å komme til mandag. Prinsesse Alima fikk en stor Makkapakka. Hun har gått rundt å kost med den hele tiden. Hun fikk sitt eget kakestykke, og spiste litt av kaka. Gavene skjønte hun ikke noe av med en gang, men etter et par så skjønte hun hva som var igang [:D]
Første dag i boks. Idag kommer noen venner av meg og M, nok en feiring [:D] Broren til M har også vært her i helga. Og imorgen kommer også noen venner med barn og broren min med familie og feiring på den store dagen [:D] 

Og ikke nok med det. Vi fikk TO LAM!! Vi pleier alltid å få et halvt hver høst. Jeg snakka med mamma når de kjørte nedover, og jeg spurte på pris for mer kjøtt. Og hu sa at det kunne vi snakke om når de kom... Vi spiser jo Lam så mye, så er så dyrt her, så vi pleier å kjøpe endel i sverige, noe pappa misliker. Så da fikk vi 2 lam.. den ene var liten bare 9kg.. men 4 lammelår... skal kose oss fremover nå. Jo åsså syns de det var lite heldig at jeg bare hadde stavmikser, så de sa jeg skulle få låne miksern deres. Men de kom med en ny elvisp med stativ [:o] Ble litt i sjokk. Snille foreldre [:)] 

Og vesla er ikke redd for folk lenger, før begynte hun å gråte hvis onkel og andre hun ikke kjente så godt tok henne. Og onkel syns det var så stas at hun syns det var greit at han holdt henne. Så de tulla masse. Var så koselig å se. Godt den fasen er over. Nå er hun bare tullesjenert[:D]
For en nydelig helg.
Nå sover alle andre i huset og jeg lager mere kake og sitter å sjekker ut bv og kakesider  [:D]  

Ja litt oppdatering og utlufting... Har hatt en litt tung periode, men det ser absolutt lysere ut nå [:)] 

Hvordan står det til med dere?
Ønsker dere en fantastisk søndag.  

haha for en helg ja! men høres ut som både dere og snuppa har kost dere :) Morro med feiring av bursdag! :) ELSKER disse store bamsene fra drømmehagen, nathalie har hinkel pinkel, men håper hun får hun der hopsi daisy :):)

Back
Topp