For en hææææærlig fredag :0)

Babylykke81

Glad i forumet
Det er altså så fantastisk vær her i sør at jeg har ikke ord... 18 grader i skyggen, 34 grader i solveggen på terrassen...

I dag kjørte jeg en tur til legekontoret og leverte urinprøve, også har jeg bare kosa meg hjemme. Mannen har hatt hjemmekontor i dag, så vi har spist deilig lunsj i sofagruppa på terrassen.... i t-skjorte og knebukse.... og det er altså 23 mars, mine damer...  emoticon
Det er helt vanvittig... Bare håper at ikke sommeren blir brukt opp, hehe...
Mannen dyttet nedpå intet mindre enn 3 pinne- iser etter lunsjen...

Og nå er det bare å nyte fredagsro, god middag og The Voice ;0)
Er så deilig at kvalmen har sluppet litt tak. Føler meg som et menneske igjen :0))))

Hva har dere gjort i dag da jenter?
 
Åå så herlig! Vi har samme godværet i stavanger, med 14,5 i skyggen :-D vi har hatt besøk av mamma, og skal nå ut en tur på lekeplassen. Virkelig nydelig vær!
 
Det hørtes deilig ut!! Litt misunnelig..... Her er det 3 grader og regn, regn, regn.. Men neste uke blir det oslo-tur, og forhåpentligvis knallvær :-D
 
her har jeg vert på jobb, men nå skal jeg å frøkena mi på klubb, so da bli det dicko dansong, is brus og kjekkt. .
etter det er det rett hjem å se voice:)

sa til hun at vi måtte dra hjem 5 min før slik at vi rak the voice:)

btw ingen som sikkert høre the voice så høyt som meg:) sikker på at naboen trur det e stooor fest, men kun meg:) jeg blir så rørt at jeg griner. .

 
En nydelig dag i solen. Og føler meg så heldig som jobber i bhg og kan være masse ute hele dagen :)))))
 
Var flott vær her også i går. Skikkelig deilig. Kan se ut som vi får en fin dag i dag også. Men 18 grader i skyggen er nok bare å drømme om.
 
Back
Topp