for en gjeng!!

TITTIN72

Forumet er livet
...med fantastiske damer og nyyyyydelige babyer dere er, og som har vært så utrolig snille å være med å lage landstreffet til en uforglemmelig og herlig opplevelse!!

takk til dere alle for å ha gjort helga perfekt! - for at dere har brukt penger, tid, energi og ikke minst lysta til å komme og møte meg og Dennis og de andre.

Det har vært en ære å få møte dere og bli bedre kjent - og jeg kjenner jeg gleder meg til å møte dere igjen - og til å få hilse på enda flere neste gang!!! [:D][:D][:D]

tusen lig takk!!!

så koslig og møte deg og Dennis også[:D][:D] Og du er akkurat like søt som jeg trodde og har fått inntrykk av[:D][:D] herlige dama[:D][:D][:D]

Det har vært en super helg, har kosa meg masse med dere hele gjengen!
Herlig og endelig få møtt deg og Dennis, og selvfølgelig alle andre....

Gleder meg til neste treff, og da treffe enda flere[:D]

Tusen takk for denne gangen, og tusen takk for all jobb bak landstreffet som
du og resten av komiteen har lagt inn........[:D]

Og en stor takk må rettes til deg, Tittin, som har vært så superflink og ordna og styra massemasse med dette treffet. Du har jo vært helt super og AKKURAT så snill og herlig som jeg trodde. Tilogmed litt mer når jeg tenker etter! [:D]

Lei for at jeg ikke fikk kommet idag likevel. [&o] Men si meg hvor jeg skal betale for den baguetten jeg bestilte, så jeg husker å ordne det før det går i glemmeboka. [:)]

Det har vel egentlig aldri vært noen tvil,men nå er jeg 110% sikker på at junijentene er FATASTISKE
Det var såå utrolig koselig å få møte alle de herlige mammaene og de vakra barna[:D]

Gleder meg allerede til neste gang (skulle vel egentlig ønske det var treff igjen neste helg[:-]) hihi[:D]
Gleder meg til å få møte ennå fler neste gang[:D]

Kjempelei meg for at jeg ikke fikk kommet i dag heller,føler to dager av helgen min har blitt borte liksom..Men sånn er det innimellom[&o] Takk for en SUPER lørdag med dere alle sammen ihvertfall[:D]

Ja, for en fantastisk gjeng...
Dere var alle helt nydelige [:D] Er sååå glad for at vi har møttes...

Så tusen takk for at dere finnes...

right back at ya babe[:D][:D]

å kjempe kos å treffa dåkker andre å bebisene[:D] Meg å Malene har storkost oss max..hu har fått gjennomgått litt av kvart hu men e blid å fornøyd for d om..hehe[:D][:D]

glede oss te neste gong[:D][:D]

åååå, jeg skulle så inderlig ønske at jeg kunne vært med
Men, NESTE GANG! Da slipper dere ikke unna meg! Det sverger jeg på!

Var utrolig kos å se dere live![:D] Juni-jentene er BEST!!!!! Og var kjempekoselig å treffe alle de vakre barna!

Nå gleder jeg meg veeeeeeldig masse til neste treff! Håper på å treffe de som jeg ikke fikk truffet denne gangen også da[:D]

ORIGINAL: Malleleo

TITTIN er bestest i hele verden[:D][:D]

ORIGINAL: *IdaTherese*

Var utrolig kos å se dere live![:D] Juni-jentene er BEST!!!!! Og var kjempekoselig å treffe alle de vakre barna!

Nå gleder jeg meg veeeeeeldig masse til neste treff! Håper på å treffe de som jeg ikke fikk truffet denne gangen også da[:D]

Signerer denne, og Tittin, de er bare helt ubeskrivelig HERLIG [:)]

ORIGINAL: Katrineisabell

Det har vel egentlig aldri vært noen tvil,men nå er jeg 110% sikker på at junijentene er FATASTISKE
Det var såå utrolig koselig å få møte alle de herlige mammaene og de vakra barna[:D]

Gleder meg allerede til neste gang (skulle vel egentlig ønske det var treff igjen neste helg[:-]) hihi[:D]
Gleder meg til å få møte ennå fler neste gang[:D]

Kan ikke annet enn å signere dette [:D][:D]

Dere er bare BEST! [:D][:D][:D][:D][:D]

Herlige hele gjengen!!!![:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: mormarion

AMEN til den!

ORIGINAL: *Iwanna humpalot*

AMEN til den!

Sign!

ORIGINAL: *Iwanna humpalot*

AMEN til den!

JAAAAA det var så koselig!!!! Dere er jo like fantastiske i virkeligheten [:D][:D][:D]

Verdens beste snupper og bebiser

Gleder meg til neste gang, å det kan ikke gå for lenge til!! [:D]

har vært gal kjekt å treffa alle sammen:)))

Back
Topp