For EN gangs skyld

Sicily

Forumet er livet
så forlot jeg skjermen for å gjøre noe fornuftig, og da gikk jeg selvfølgelig glipp av noe..

HVA foregår?

hehe da e vi i samme gate[:D]

La meg seeee.. Medlem tramper i salaten, medlem graver seg laaangt ned i salaten, medlem drar stakkars-meg-jeg-blir-jo-MOBBET-her-inne-kortet, medlem får smake egen medisin.. Har jeg glemt noe da..?

Dét lurer jeg også på....[8|]

Noen sa om Lissy at hun er en dårlig mor fordi hun har dårlig råd. Og at lakenrævva var bare fasade med mange millioner som bare klaga. Og ja, at lissy var rusmisbruker. Og at det var synd på ungen hennes. Det var vel summa summarum.

ORIGINAL: Sicily

så forlot jeg skjermen for å gjøre noe fornuftig, og da gikk jeg selvfølgelig glipp av noe..

HVA foregår?

sign

ORIGINAL: Froskegele

La meg seeee.. Medlem tramper i salaten, medlem graver seg laaangt ned i salaten, medlem drar stakkars-meg-jeg-blir-jo-MOBBET-her-inne-kortet, medlem får smake egen medisin.. Har jeg glemt noe da..?

Tror du har fått med deg det viktigste.

ORIGINAL: Lissyjane

Jo ******* lagde en tråd om at folk som sutret og klagde før jul,kunne begynne å spare nå,så ville det ikke komme som et sjokk når julen var her. Så synes folk det var en dømmende måte å skrive et innlegg på,og så gikk visen om at ikke alle har noe å legge av. Så var det dette med prioriteringer. For ALLE kan jobbe om de MÅ! Bla bla bla. Så sa hun stakkars barn,kalte meg rusmisbruker og sa at jeg hadde barnevernet involvert( skjønner ikke helt hva hun mener, men..) Så nå sier hun at vi mobber henne og slengte på "Det er en bra holdning av en mor" Sum sumarum[8D]

Aha.. Ja, jeg leste jo den tråden.. Jaja. Og folk beskylder MEG for å være trangsynt, frekk og bastant? [8D][8D]

åh f**n, var det jeg som hadde penger??
trodde det var hu som hadde penger jeg[:D][:D][:D]

*lete i lommene etter millionene mine*

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Skulle likt å vite hvem det var som sa dette..

Jeg kan PM'e deg.. [;)]

men det er jo teit å si begynne å spare nå.. det er ganske mange som ikke har råd til å spare..
vi har ikke rå til å spare ett øre.. her er det kunn jeg som jobber.

ORIGINAL: strikketrollet

ORIGINAL: Froskegele

Tror du har fått med deg det viktigste.

Venter enda på den siste vanlige - medlem sletter seg [8D]

ORIGINAL: reidis

men det er jo teit å si begynne å spare nå.. det er ganske mange som ikke har råd til å spare..

Da er du dårlig mor ass [X(][X(][X(][8D]

ORIGINAL: Sicily

Jeg kan PM'e deg.. [;)]

Takk[:D][:)]

noen sine små eller noe...

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: reidis

Det var det vi prøvde å si[:-][8D] Det ble ikke så godt mottatt[X(]

men hvorfor sa hun stakkars barn og hvorfor kalle deg for rusmisbruker..
kjenner jeg blir litt irritert.. hvem var dette? noen som vil pm meg det vil bare vite...

Back
Topp