For en følelse

Strikkegal83

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
I over en mnd nå har lille nektet å spise mm, liker ikke puppen og drikker minimalt når jeg tilbyr det jeg har pumpet på flaske. Drikker generelt lite mme også. I går var vi på 5 mnd kontroll, og hs roet meg ned med at så lenge han får i seg rundt 500 ml mme om dagen er det nok.
Dermed begynte hodet lette litt, og jeg innså at jeg ikke gidder holde på med pumping 3-4 ganger daglig, i tilfelle ungen vil ha og plutselig begynner drikke melk fra meg igjen...
Så det jeg gjorde, var å finne fram den nye fine bhen jeg fikk fra mannen til valentines, og tok den på. Første gang siden gutten kom den 23. Okt at jeg har på vanlig bh, og ikke står som en tulling og sterilisert pumpa for neste pumping.

Føles som om 100 kg er løftet av skuldrene mine, da jeg plutselig ble noe annet enn ei ku med pumpa på puppen. Hadde såklart ammet videre om gutten faktisk tok puppen, men når han ikke en gang drikker det når jeg tilbyr på flaske, da får nok være nok.

Til dere som ammer og pumper og gir på flaske: all verdens respekt og dere gjør en stor jobb, prøver ikke med dette å si at amming eller pumping ikke er knallbra, ville bare si at det funker ikke for meg :p

Ha ei god helg, alle dere :)
 
Sikkert en deilig følelse å slippe å tenke på pumping og amming hele tiden ja :) jeg har faktisk på en måte klart å ta det med ro. Tenker hele tiden at jeg burde pumpe for å holde produksjonen oppe, men er for lat til å gjøre det :p
 
Back
Topp