For en drøm...

BflyW

Elsker forumet
Jeg drømmer så mye rart i det siste.

I natt drømte jeg at jeg tygelig kunne se foten til Amaya i gjennom magen. Men når jeg skulle ta på den, så viste det seg at det ikke var gjennom magen jeg kunne se den alikevel, men at jeg faktisk hadde født (uten smerter! Hun hadde liksom bare detti ut!!!)
Hun lå fortsatt inni en slags vannfylt sekk - men det hadde gått hull på den. Jeg lurte på hva jeg skulle gjøre, og jeg kunne ta henne ut derfra, eller om hun liksom kunne dyttes på plass igjen (siden det var 2 mnd for tidlig - det er jo strengt tatt 2 1/2 mnd - men i min drøm var det 2 mnd...). Men siden det var gått hull på den hadde jo nesten alt vannet rent ut, og hun begyndte å gråte. Så da skjønte jeg at lungene var tømt for vann, så da kunne jeg jo ikke bare dytte henne inn igjen...

Vi ringte sykehuset, og der fikk vi beskjed om å komme å levere henne på barselsavdelingen. (Ikke prat om å sende noen sykebil nei - og det var visst ikke noe sælig hast heller). Jeg mått bare passe på å holde morkaken høyere enn Amaya, så ikke blodet rant tilbake dit!

Og huden hennes var helt gjennomsiktig - hele barnet var helt blankt (sånn som en ukokt reke vet dere...). Jeg var så bekymret for det, for jeg visste jo at det var ikke sånn det skulle være. Men etterhvert som jeg fikk pakket henne inn i varme frotte håndkler, så fikk liksom huden mer substans.

Vi leverte henne på barsel - men dro hjem igjen selv... Bare en liten tur altså - det var for at jeg skulle få stelt meg, for det fikk vi ikke gjøre der. Og når vi kom tilbake dit fikk jeg endelig holde henne, og jeg avr oppdiktig glad i henne, men jeg kunne jo ikke unngå å legge merke til at hun definituvt var det styggeste barnet jeg noen gang hadde sett!

Åh... jeg var så glad når jeg våknet og kjente på magen min... den var fortsatt stor, og Amaya sparket som bare det! Og sparkene kom innen fra magen, og ingen ting hadde falt ut! [:D]

Tror nok det er vanlig å drømme om å føde nå når det ikke er så lenge igjen ja [:D]. Er litt ekkelt med sånne drømmer!
Vet liksom ikke hva du skal føle når du våkner. Guffent!
Men du kan jo trøste deg med at Amaya blir nok ikke stygg! [:D]
Prøver liksom å forestille meg en baby, som er gjennomsiktig som en reke...*fnis*

Hører ikke til i august men sniker meg inn her fra september allikevel.. Håper dere ikke skyter meg!

Jeg drømmer mye rart! Drømte en natt at jeg fødte en baby på Jar stasjon i Bærum. Det var den styggeste babyen du kan tenke deg, en blanding av en drage og et menneske med lang hale. Den hadde lange klør som den klorte seg til brystet mitt med. Jeg ville ikke ha den og prøvde å kaste den bort, men den satt så godt fast.

Drømte en annen natt at jeg kom hjem fra sykehuset med en baby i en bag, men jeg putta bare babyen i skapet i gangen. Da det hadde gått to uker kom jeg på at jeg hadde fått baby og tenkte at den måtte jo være sulten [8|] Prøvde så å gi den pupp (den levde den, selv om den ikke hadde fått mat) men jeg hadde plutselig ikke pupper, bare store sår der puppene skulle være. Jeg fant puppene mine på kommoden i gangen og prøvde å teipe de fast. Jeg styrte noe innmari med den amminga, stresse babyen fra pupp til pupp uten å la den suge [8|] 

I natt drømte jeg at jeg åpnet opp vinduet på soverommet på vid gap og ropte ut til alle at de måtte være stille for gravide damer trengte å sove mye! [;)] Når det er sagt så la jeg meg kl halv syv i går ca og sov til i dag kl 10... Nesten femten timer!

Jeg ler så jeg griner når jeg leser om drømmene dine, bæibi!
Ser liksom for meg at du teiper på puppa!

MitaSa - jeg har sett det bildet før, og tenkte på det selv etter at jeg våknet og tenkte på drømmen... [:D]

Amaya har sparket ekstra mye i dag. Hun har virkelig gravd beina inn i sida mi i dag - og det har jeg aldri kjent før. Så jeg tror hun prøver å overbevise meg om at hun fortsatt er der inne [:D] Gubben forsøker også å overbevise meg om at vi får verdens vakreste datter (får hun får jo hans sjarm, sier han. [:)] )

Hei dere. Første gang jeg er med i forumet- har tekt på det ofte men ikke kommet så langt. Tiden har plutselig gått fort likevel, trodde svangerskapet skulle gå like tregt som de første mnd.
Jeg er 27 uker og 4 dager på vei og har hatt en del "syke" drømmer, spes i det siste- så det var morsomt å lese at det er likesinnede der ute, godt med en bekreftelse på jeg ikke er helt gæærn:-)

Back
Topp