For en deilig morgen....Positiv test!!!

youngatheart

Flørter med forumet
Jeg måtte bare teste i dag. Har gått noen dager over tiden, men ikke hatt de vanlige pms-smertene og ømme pupper -Jeg føler meg faktisk bedre enn noensinne!
 
Så kom det et blått og TYDELIG kryss til syne... Nå svever jeg!!
For noen av de som har lest mitt første innlegg her, så har jeg tidligere hatt to spontanaborter og en grav. utenfor livmor. Fikk beskjed av legen i april at mine sjanser for å bli gravid på naturlig måte, er lik null...Vel, så feil kan man ta! Men jeg forholder meg rolig til den positive testen, for jeg vet jo at det har gått galt før...
Så på grunn av det, må jeg til lege umiddelbart og sjekke at alt står bra til, så jeg ikke skal oppleve dette skumle igjen....
 
Takk spesielt til Nesing som har gitt meg så mye info og fortalt om sin egen situasjon (vedr. IVF). Jeg ønsker deg masse lykke til med behandlingen.
 
Stor klem fra meg :D:D:D:D
 
Gratulerer såå mye[:D]
Masse lykke til for at det går bra denne gangen[:)]
 
Hurra! Gratulerer så masse. Sikkert din tur denne gang!
 
gratulerer så mye med positiv test!
 
Tusen takk, dere!!
Jeg vil bare  få si til dere som prøver, at jeg trodde virkelig at det var UMULIG for meg å bli gravid, så det ER håp!!!
KLem
 
gratulere så masse!!! [:D][:D] håper det går bra denne gangen!! [:D] stor klem
 
ORIGINAL: Nesing

Dette var utrolig morsom lesing! Hehe, leger har tatt feil tidligere de, så.... Håper virkelig det går bra denne gangen, og ja, du må for all del ta en sjekk med en gang! Vi får krysse alt vi har for at det denne gangen skal gå fint med deg og huleboeren, det har du fortjent! Og forøvrig, bare hyggelig å kunne svare på spørsmål angående utredning og IVF, har jo vært igjennom en "mølle" der selv og da er det en selvfølge å dele erfaringene med dere andre her inne!

LYKKE TIL!!!! [:)][;)]

 
Tusen takk, Nesing! Det er flott å ha mennesker her inne som kan bidra med så "first-hand" erfaringer :) Jeg krysser fingrene for deg også!
 
Gratulerer
 
Jeg krysser fingrene for deg/dere, at det går bra denne gangen.
 
Tusen tusen takk! Jeg krysser alt jeg har!
 
Åååh.. Gratulerer så mye!
Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen!
 
Gratulerer så mye!
 
Gratulerer så masse!
dette unner jeg deg virkelig! [:)]
 
 
krysser fingrene for at det går bra denne gangen!
 
Grattis [:D]
 
Gratulerer, hvor langt er du på vei, da? Jeg er ( etter regning fra siste mens første dag) 5,2 uker.. hi hi hi


 
Utrolig moro at dere engasjerer dere! Jeg har nå vært hos legen min og fått det bekreftet der også. Pga min historikk, får jeg legetime mandag morgen :D

Gleder meg utrolig til å fortelle samboeren når han kommer hjem :)
 
ORIGINAL: Tovjoh

Gratulerer, hvor langt er du på vei, da? Jeg er ( etter regning fra siste mens første dag) 5,2 uker.. hi hi hi





 
Hei,
du er nok litt lengre enn meg. Hvis jeg regner fra første dag, siste mens så er jeg 4 uker og 3 dager... :) Ser lenge ut til uke 12 da...men bare å holde ut og krysse fingre!
 
Grattis!! Velfortjent! [:D] 
 
Back
Topp