for en deilig dag:)

hamarjente

Forelsket i forumet
for en gangs skyld syns jeg det var deilig å stå opp tidlig i dag.ikke var var jeg trøtt eller noe.marcus var helt i hundre da vi våkna og var så klar for å leke:)vi sto opp og spiste frokost,så ut av vinduet og der var det jammen kommet snø:)etter frokost lekte vi litt og kosa oss,fyrte opp i ovenen s nå er det godt og varmt i huset:)og etterpå får vi besøk av kjærsten til marcus..hihi...venninna mi og hnnes lille gulljente som er 7uker.blir så koslig at det:)føler jeg har så mye overskudd i dag og det er deeeeilig:)

Så koselig da!![:)] Kan vel ikke tenke meg noe søtere enn da ungene smiler fra øre til øre om morgenen! Skjønner godt du føler du har ekstra med overskudd! Forresten,du vil ikke sende over noe snø her også vel? Vil ha snø!![;)]

Høres ut som en deilig morgen ja. Gleder meg til jeg kan være hjemme og ikke tenke på klokken....

ååå ja det er en skikkelig deilig følelse [:D][:D]
Man har liksom så mye overskudd og får gjort så mye...

Er litt mer daff i dag jeg da, skal begynne å gjør julereint nå og det er ikke alltid like mye moro [&:]
men men... man må gjøre ting man ikke vil her i livet innimellom [:'(]

Julereint,ja.. Det skal vel gjøres her også snart. Men synes det er ganske koselig å gjøre rent,jeg. Setter på litt julemusikk og bare koser meg mens jeg rydder og gjør rent.[:)] Bruker et par,tre timer på det,og når det er gjort,tapper jeg gjerne litt vann i badekaret med noe godlukt,tar med meg noe lesestoff og ligger der å bare slapper av. Unner meg noe godt og avslappende etter jeg har gjort en god jobb liksom. Tror det kanskje kan være litt viktig,jeg. Bare unne seg en liten godsak etterpå. Det får iallfall fart på meg og får mer lysten til å gjøre noe,hvis jeg en dag er i det tiltakløse hjørnet...[;)]

Back
Topp