For en dag..

Chibi

Hoot hoot!
Ja, i dag fikk jeg bittelitt mer friskt blod på papiret så jeg ringte legen og fikk komme ned med en gang.
Hun sa at det var ikke så mye hun kunne gjøre men sendte henvisning til sykehuset for ultralyd og sånn. Og ho sa at sånne blødninger var normalt.

Jeg var fortsatt urolig da jeg dro derfra så jeg kontakta gynekolog på volvat og fikk time der med en gang.
Gikk ned og fortalte som det var så tok ho en innvendig ultralyd.
Hun kunne ikke si så mye ho heller.. For jeg er tydeligvis veldig tidlig i svangerskapet.

Det ho sa til meg var: "enten så har du abortert eller så er du bare tidlig i svangerskapet" [&:]
Men hun kunne se en veldig tjukk slimhinne.

Så jeg får bare se da.. om slimhinne og alt kommer ut, eller om det kommer til å utvikle seg til noe bra.

Jeg tok en blodprøve for å måle hcg og den skulle jeg få svar på i løpet av uka. Og ho skulle be meg komme inn igjen hvis ho mente jeg skulle ta en til.

Så da sitter jeg her.. sjukemeldt ut uka, redd, lei meg og timene går jo ikke framover.

stakkar deg då! slitsomt med den uvissheten! men små blødninger er ikke unormalt så håper det skal gå bra for deg. se en film som du liker, jeg gjør d når jeg skal prøve å få tankene bort litt. ønsker deg alt det beste, jeg skal til legen i morgen. har hatt brun utflod i 2 uker men kaster opp hver dag så jeg orker ikke tenke negativt enda.  men jeg har tro for at d skal gå bra for deg[;)] masse lykke til!

ORIGINAL: babyvår

stakkar deg då! slitsomt med den uvissheten! men små blødninger er ikke unormalt så håper det skal gå bra for deg. se en film som du liker, jeg gjør d når jeg skal prøve å få tankene bort litt. ønsker deg alt det beste, jeg skal til legen i morgen. har hatt brun utflod i 2 uker men kaster opp hver dag så jeg orker ikke tenke negativt enda.  men jeg har tro for at d skal gå bra for deg[;)] masse lykke til!

Tusen takk [:)]
jeg har jo murringer og er kvalm og svimmel. Men jeg får bare vente og se hva som skjer.

huff, skjønner godt du er litt redd og lei deg ja!

jeg har nettopp vært gjennom det to ganger, og i mitt forrige svangerskep hadde jeg også blødninger. kanskje det bare er "mer normalt" for noen?
ikke vet jeg hvorfor dette skjer, men det det er jo veldig normalt så ikke tro at alt er over nå.

skal du ikke ta en hcg til om noen dager?? be legen din om en ul også hvis det kan hjelpe deg.
det er ikke noe gøy å gå rundt å tenke på det hele tiden nei :( for vi tenker jo på det -HELE TIDEN!!

krysser fingrene for deg jeg!!
klem fra meg

ORIGINAL: mille.

huff, skjønner godt du er litt redd og lei deg ja!

jeg har nettopp vært gjennom det to ganger, og i mitt forrige svangerskep hadde jeg også blødninger. kanskje det bare er "mer normalt" for noen?
ikke vet jeg hvorfor dette skjer, men det det er jo veldig normalt så ikke tro at alt er over nå.

skal du ikke ta en hcg til om noen dager?? be legen din om en ul også hvis det kan hjelpe deg.
det er ikke noe gøy å gå rundt å tenke på det hele tiden nei :( for vi tenker jo på det -HELE TIDEN!!

krysser fingrene for deg jeg!!
klem fra meg

Jeg var hos gynekolog etter besøket hos fastlegen.. Hun tok innvendig ultralyd. Hun kunne se en veldig tjukk slimhinne. Og sa at det var ikke så mye å gjøre enn å vente. Men hun sa at hvis jeg kom til å miste så kom jeg til å blø mer enn det jeg har gjort hittil. Men jeg var tydeiligvis veldig tidlig i svangerskapet.

Og tusen takk [:)]

Det hørtes ikke ut som en veldig bra dag nei, skjønner at du er redd og lei deg...
Krysser fingrene for at alt er som det skal og at det går bra for deg[:)]

Tusen takk [:)]

Ojsann,ja da forstår jeg du har mange vonde tanker i hodet ditt nå, og at timene ikke går fremover. Det er så fælt når det eneste man kan gjøre er å vente. Det var like før jeg sprang gjennom veggen her i helgen. Det er grusomt! Men uansett hvor grusomt det er, så MÅ man bare vente. Finn på noe som du ikke har gjort på en stund.. kanskje du kan ta hjemme-spa? Leige en god bok? film? Lage yndlingskaken din? [:)]

Ønsker deg lykke til og håper på det beste!!

Stor klem!

Tusen takk [:)]

Foreløpig har jeg laga meg et "hi" med masse dyner og puter i sovesofan [8D] Har valpen oppi her og så ho spretter rundt her og får meg til å le [8D] Så plager ho katten hele tida hehe..

Huff kor kjipt at du må gå i uvitenhet så læng..[&o] Veit kordan det e[:'(]
Trur fortsatt det e ufarlig æ da, å kanskje du får litt mer svar når svar på HCG prøvan kjæm [:)]

Krysse alle fingra å tær for dæ å lille spiren din [:)][:D]

Prøv som wanna.be.a.mum sir å finn på nå å fyll dagan med, sjøl om æ veit kor lett det e lixom[8|] når man e "sykmeldt" å sykmeldt ..hehe

ORIGINAL: frøkenL

Ville også ønske deg lykke til.. Og krysser fingrene for deg og spiren din!

Sign.

Back
Topp