For en dag...

lilleida82

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Ringte først jobben og sa i fra at jeg var syk. Forkjølelse som har blitt verre siden i går :( Så skulle jeg på rutinekontroll hos legen.. Der ble fosterlyden målt til 180! Legen sjekket flere ganger og fikk samme resultat. Da han målte SF målet så hadde det flatet ut.. Han ringte Ahus og fikk beskjed om at jeg kunne komme dit for sjekk. Da jeg skulle henvende meg i resepsjonen strømmet tårene på, var jo veldig bekymra! Målte ctg lenge for å følge med på babyen. Grunnen til at fosterlyden var så høy var fordi jeg hadde feber og var litt dehydrert.. Drakk masse vann og fikk paracet og da ble mye bedre :) Så ble jeg satt på venterommet og ventet vel i 1,5 time før jeg kom inn til UL! Alt så bra ut :) Snuppa veier nå 2500 g. Skal tilbake om 2 uker for å se at hu vokser som hu skal! Var på ahus i over 4 timer! Og jeg som var så trøtt..

Så godt at alt var bra, selv om det må ha vært en tøff dag!

Uff, ja det var litt av en dag! Så godt at alt sto bra til med den lille.

Forstår at det ble en slitsom dag. Håper kvelden din blir bedre! :-)

Samtidig er det godt at du fikk en sjekk, så de kunne se at alt var bra! Bedre å bruke en dag i trygge hender istedet for å måtte vente på time, og bruke dagen på å bekymre seg. :-)

Du får ta en tidlig kveld, drikke masse, og sove av deg feberen! God bedring! :-)

Skjønner godt du blir sliten, å være på sykehus er kjedelig. Og det betyr kun venting.:depressed:
Men godt du ble sjekket grundig ihvertfall :)

Takk alle sammen :) Jeg er veldig glad for at legen tok det på alvor og fikk meg på sykehuset :) Drikker masse vann og kjenner det skal bli godt å legge seg ;)

Så bra at alt var bra! Skjønner at det kan ha vært en litt skremmende opplevelse!
Masse god bedring:)

Back
Topp