FOR en dag...

Moradi

Forumet er livet
VIP
Septemberlykke 2015
Begynte på jobb igjen denne uken etter å ha vært sykemeldt i 4 uker. Vært rimelig dårlig i formen med kvalme, vondt i rygg og tetthet etter influensa forrige uke. Har også vært litt stressa pga et hus som skal overleveres til eierene på fredag. Klarte å få strømgjennomgang idag når jeg holdt på med noe i sikringsskapet, så da måtte jeg til legen for å få en sjekk. Selvfølgelig mer redd for det i magen enn meg selv. Hadde jeg ikke vært gravid så hadde jeg trolig ikke sjekket meg heller...... Fikk en turnuslege som ville sjekke med doppler. Han visste hvertfall ikke hvor han skulle lete. Mener selv jeg hørte en svaaak lyd av hjerteslagene i ett par sekund, men følte liksom ikke det var nok. Ringte til gyn.pol for å høre hva de mente, men fikk til svar at de kunne ikke gjøre så mye og siden jeg skulle på ul neste tirsdag så kunne jeg vente til da. Hva med selve psyken? Jeg var jo livredd. Endte opp med å bestille en privat ul. Husker rimelig lite fra selve timen, men det var hvertfall liv og terminen stemte fortsatt. Eneste jeg er usikker på er om jeg såg noe bevegelse. Alt gikk så fort. Tror han var ferdig i løpet av to minutt. Heldigvis snart helg, og etter helgen er det ul igjen. Blir gal av dette her jeg O.o Er jo alltid noe å bekymre seg over.

Men betalte du fullt for timen hvis han bare brukte to minutter på deg??! :wideyed: Det går jo ikke an :mad: Og han skal jo berolige deg og forklare hva han ser...
Hvor langt på vei er du? Kombinasjonen tidlig/turnuslege/doppler er jo ikke helt heldig da...

Betalte vanlig pris ja. Tenkte ikke over selve behandlingen før etterpå. Tror jeg var litt i sjokk av hele greia :(

Uff, skjønner jo at du ikke tenkte helt klart; skummelt å få strøm da! Gravid eller ei - men selvsagt ekstra skummelt nå :( Er kanskje ingen vits i å klage nå i ettertid... Men du kan jo forsøke å få en ny time (gratis seff) hvor han tar seg tid til å la deg få se skikkelig.

Skal nok klare å vente til den 17. Da skal jeg på sykehuset, og det blir sikkert siste timen før OUL den 8 april. Regner med de tar seg bedre tid

Godt det ikke er altfor lenge å vente da :) Og der tar de seg sikkert bedre tid :signs003

Back
Topp