For en dag...

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Gledet meg så innmari til jm time idag, siden jeg helt glemte bort lege timen forrige uke kjennes det ut som en evighet siden noen har sjekket at alt er bra med oss! Kom inn døra, og ho i skranken spør om jeg er jeg, ja? "Jm er sykemeldt!"
De burde kanskje sette inn andre jordmødre når den ene er syk? Her har jeg 20 dager til termin, og trenger jm mer nå enn hva jeg har gjort tidligere!

Følte meg helt forferdelig, hadde gledet meg så fælt, hadde så mange spørsmål og så lyst til å sjekke og høre etter om lillegutt har det greit! :/

Heldigvis har jeg en så snill lege som tok meg inn mellom pasientene sine.. Alt er bra med lillegutt, og endelig er hodet festet helt :) Så nå var deg like før trodde han.

Skal tilbake til jm på fredag om ho er frisk, håper det,for jeg hadde jo så lyst til å sjekke om jeg har begynt å åpne meg og om ho evt kunne strippet meg litt! Er så mye som har forandret seg på bare 10 dager, kroppen er en helt annen enn hva den har vært hele svangerskapet, kanskje kommer han snart? :)
Er lov å håpe hvertfall ♡

Så kjedelig start på dagen! De burde jo kunne gi beskjed slik at folk kan la vær å dra ut. Men så flott du fikk komme inn til legen og at alt var bra med den lille :):)

så idiotisk av dem og ikke gi beskjed, forstår godt du ble frustrert og lei deg. Godt du fikk komme inn til legen iallefall. Spennende blir det nå fremover da, om noe skjer snart nå.

Ja, skikkelig kjedelig start på dagen! Jeg skulle ha vært hos legen i dag selv jeg, men kom ut til pungtert dekk på bilen :( Jeg pleier normalt skifte dekk selv, og vurderte å bare gjøre det nå også, men siden jeg fikk låsning i bekken for 1 mnd siden og endelig har blitt fin igjen, så tok jeg heldigvis til vett. De sa jeg kunne få ny time i morgen, så da var det i alle fall ikke verdt risken.

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Det er vanlig å ringe og si ifra eller?? Ærlig talt.. Godt du har så god lege <3

-Fra appen-

Så kjedelig, jeg synes godt de kunne gitt beskjed til deg.

Det er vanlig å ringe og si ifra eller?? Ærlig talt.. Godt du har så god lege <3

-Fra appen-
Er jo det! Og de påstod de hadde prøvd å få tak i meg flere ganger, men jeg sjekket samtaleloggen min mens jeg stod der,helt tilbake til forrige torsdag...Ingen anrop fra de nei! Har time hos jm igjen til fredag, så tenker jeg ringer de på slutten av dagen i morgen og hører om ho er der eller ikke, orker ikke å stresse meg ut av huset unødvendig! :)

Er jo det! Og de påstod de hadde prøvd å få tak i meg flere ganger, men jeg sjekket samtaleloggen min mens jeg stod der,helt tilbake til forrige torsdag...Ingen anrop fra de nei! Har time hos jm igjen til fredag, så tenker jeg ringer de på slutten av dagen i morgen og hører om ho er der eller ikke, orker ikke å stresse meg ut av huset unødvendig! :)
Lurt. Det ville jeg gjort også!

-Fra appen-

Jeg hadde de slikt i sist svangerskap, ei jordmor som aldri var der når hun skulle ferie og sykemeldt om en annen og de gav aldri beskjed til meg som hadde time. Gikk tilslutt kun til legen, men må si at det er bedre nå når jeg har en jordmor som fungerer.

Back
Topp