For en dag....

til min store glede er det jo stikkpille form.- for å være sikker på at de holder seg der inne. å jeg er værre enn mine barn når det kommer til disse stikkpille greiene...
Haha! Fikk masse stikkpiller da jeg gikk gravid nå sist som jeg skulle sette selv, men sitter her med en eske full av stikkpiller. :p Takler det ikke for fem flate øre! :o

jeg ringte mamma å sa : mamma, det er bare å komme hit å være til fredag. for jeg setter faen ikke disse svære rakettene i ræva. * hva mener du lille venn ? at jeg mammaen din skal sette stikkpiller i rumpa på datteren min på 25 år?
- JA DET MENER JEG!.. - hun la på ...

jeg ringte mamma å sa : mamma, det er bare å komme hit å være til fredag. for jeg setter faen ikke disse svære rakettene i ræva. * hva mener du lille venn ? at jeg mammaen din skal sette stikkpiller i rumpa på datteren min på 25 år?
Jeg ler så jeg GRINER! HOHO! :D

... jeg spurte gubben å , om han vil gjøre det for meg når han kommer hjem. han sa at det er visse ting vi aldri kommer til å gjøre for hverandre i forholdet. å det var en av de tinga.

men jeg er flink. jeg tar de selv. putter på litt babyolje å, sånn at det ikke skal gjøre vondt... :rolleyes:

HAHA dette var dagens ;D!!!

Hvor lenge skal man vente før man tar kontakt for vurdering av innleggelse? Jeg har dager der jeg får i meg litt og dager der alt kommer opp igjen.. Men føler kanskje at innleggelse er litt voldsomt i min situasjon :S

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvor lenge skal man vente før man tar kontakt for vurdering av innleggelse? Jeg har dager der jeg får i meg litt og dager der alt kommer opp igjen.. Men føler kanskje at innleggelse er litt voldsomt i min situasjon :S

Jeg dro til legevakta når jeg ikke hadde fått i meg noe mer enn ett par dråper vann om dagen i 2-3 dager. Ble sendt til sykehuset og fikk intravenøst i 5-6 timer før de sendte meg hjem. Er du så slapp og ikke får i deg noe så vil jeg vurdert legevakta. Du får komme rett inn som regel når du forteller at du er gravid og ikke får i deg noe næring. :)

Jeg dro til legevakta når jeg ikke hadde fått i meg noe mer enn ett par dråper vann om dagen i 2-3 dager. Ble sendt til sykehuset og fikk intravenøst i 5-6 timer før de sendte meg hjem. Er du så slapp og ikke får i deg noe så vil jeg vurdert legevakta. Du får komme rett inn som regel når du forteller at du er gravid og ikke får i deg noe næring. :)

Takk for utfyllende svar :) Jeg får se det an i noen dager til :)

Ikke se det an for lenge kjære deg!
Har du vært til legen for å fått noe kvalmestillende?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Takk for utfyllende svar :) Jeg får se det an i noen dager til :)

Husk at du skal greie å fungere i hverdag. Babyen tar all næring fra deg sånn at du blir tømt, så vil heller ta en tur bortom om du føler deg helt på tryne. ;) Kvalmestillende ikke noe dum ide det heller.

Jeg har nok kvalmestillende tiø hele forumet som legen skreiv ut. Men jeg venta jo for lenge. Å fikk beskjed om å dra hjem få i meg tabletter å begynne å få i meg væske. Skaø tilbake på fredagen for å få ny sykmelding eller gradert. Ring legesenteret å spør om du kan få skrevet ut resept på det?

Jeg har nok kvalmestillende tiø hele forumet som legen skreiv ut. Men jeg venta jo for lenge. Å fikk beskjed om å dra hjem få i meg tabletter å begynne å få i meg væske. Skaø tilbake på fredagen for å få ny sykmelding eller gradert. Ring legesenteret å spør om du kan få skrevet ut resept på det?

Ja, jeg skal ringe inn på torsdag for å enten forlenge nåværende sykemelding eller få gradert. Skal høre da :)

Back
Topp